Merhaba arkadaslar bende flask card-a hic bir sey kaydedemiyorum.Icinde 1 .rar dosyasi var.Simdi onuda sile bilmiyorum.PC-ye takinca aciliyor ama his bir sey kaydedemiyorum.Format atmak olmuyor.Format verince "Dosyalar korunuyor" diye bi sey geliyor.
YArdimci olursaninz cok iyi olur
Silicon 4GB-lik
Emege saygi
Flash card problemli
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53901
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19708 kez
- Teşekkür edildi: 11957 kez
- tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37
- tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37


