Gpedit.msc calismiyor

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen Zaur »

Bu hatada ne diyor ki?

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19733 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\0]
"1200"=dword:00000000
üsttekini bir dene bakalim ise yaramaz ise asagidakini uygula

Resim
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen Zaur »

Aşağıdakın uyğuladım evet vardı sildim hata mata kalmadı, çok teşekkürler. :arrow:

Resim

Zone altında sıfırdan önce olanı sildim.

Kod: Tümünü seç

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones]
En son Zaur tarafından 19 Nis 2011, 17:26 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19733 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen velociraptor »

baslik tarafimdan anasayfaya tasinacaktir , cünkü Nette oldukca cok sorulmus ve sebebi bir türlü anlasilamamis bir sorundu , sebeb olan : zararli yazilimlar , cözüm icin rus bir MVP nin önerisinden faydalanmistim
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen Zaur »

rus bir MVP nedir?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19733 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Most valuable professional , su benimde almak icin basvurdugum ünvan , anasayfa o nedenle önemliydi anasayfa Microsoft tarafindan takip edilip calismalarima göre bu ünvani verip vermeme karari verilecekti (1 yil takip edip karari veriyorlar , ben 8.ayda basliklar calininca anasayfayi kapatmak zorunda kaldim), ve haliyle hersey mahvoldu. fakat hernedense benden basliklari calan kisinin domain dahil tüm forumu silinmis , birazda hata bende takip edildigimi biliyordum 4 ay daha disimi siksam yüksek ihtimalle Türkiyedeki ilk MVP lerden biri olacaktim (Cünkü tüm calismalarim türkce)
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen Zaur »

Üzüldüm, inşallah yeniden alabilirsin.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19733 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen velociraptor »

tekrar anasayfayi acip bir yil calismam gerekecek
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen Zaur »

Olsun çalışan demir paslanmaz.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen Zaur »

Bu Curre ntVersion neden 2 tanedir ve biri bozuk yazılmış?

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer]

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Advanced]
"StartMenuFavorites"=dword:00000002
"StartMenuInit"=dword:00000002
"StartButtonBalloonTip"=dword:00000002
"DisableThumbnailCache"=dword:00000000
"ServerAdminUI"=dword:00000000
"Hidden"=dword:00000001
"ShowCompColor"=dword:00000001
"HideFileExt"=dword:00000001
"DontPrettyPath"=dword:00000000
"ShowInfoTip"=dword:00000001
"HideIcons"=dword:00000000
"MapNetDrvBtn"=dword:00000000
"WebView"=dword:00000001
"Filter"=dword:00000000
"SuperHidden"=dword:00000001
"SeparateProcess"=dword:00000000
"ListviewAlphaSelect"=dword:00000001
"ListviewShadow"=dword:00000001
"ListviewWatermark"=dword:00000001
"TaskbarAnimations"=dword:00000001
"TaskbarSizeMove"=dword:00000000
"TaskbarGlomming"=dword:00000000
"NoNetCrawling"=dword:00000000
"FriendlyTree"=dword:00000001
"ClassicViewState"=dword:00000000
"FolderContentsInfoTip"=dword:00000001
"PersistBrowsers"=dword:00000000
"WebViewBarricade"=dword:00000000
"StartMenuChange"=dword:00000001
"CascadeNetworkConnections"="NO"
"CascadeMyDocuments"="NO"
"StartMenuRun"=dword:00000001
"CascadeControlPanel"="NO"
"IntelliMenus"=dword:00000001
"StartMenuLogoff"=dword:00000000
"StartMenuScrollPrograms"="NO"
"CascadeMyPictures"="NO"
"CascadePrinters"="NO"
"StartMenuAdminTools"=dword:00000000
"Start_AdminToolsRoot"=dword:00000000
"Start_ShowNetPlaces"=dword:00000001
"Start_LargeMFUIcons"=dword:00000001
"Start_MinMFU"=dword:00000004
"Start_ShowSearch"=dword:00000001
"Start_ShowMyDocs"=dword:00000001
"Start_ShowMyComputer"=dword:00000001
"Start_ShowRun"=dword:00000001
"Start_ShowControlPanel"=dword:00000001
"Start_ShowMyMusic"=dword:00000001
"Start_ScrollPrograms"=dword:00000000
"Start_ShowMyPics"=dword:00000001
"Start_EnableDragDrop"=dword:00000001
"Start_ShowHelp"=dword:00000001
"Start_ShowPrinters"=dword:00000001
"Start_ShowRecentDocs"=dword:00000002
"Start_AutoCascade"=dword:00000001
"Start_NotifyNewApps"=dword:00000001
"EnableBalloonTips"=dword:00000001

Resim

Acaba daha önceden bunu çalıştırdığımdan olabilirmi ve silsem sorun olmaz ki?

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\Explorer\Advanced]
"StartMenuFavorites"=dword:00000002
"StartMenuInit"=dword:00000002
"StartButtonBalloonTip"=dword:00000002
"DisableThumbnailCache"=dword:00000000
"ServerAdminUI"=dword:00000000
"Hidden"=dword:00000001
"ShowCompColor"=dword:00000001
"HideFileExt"=dword:00000001
"DontPrettyPath"=dword:00000000
"ShowInfoTip"=dword:00000001
"HideIcons"=dword:00000000
"MapNetDrvBtn"=dword:00000000
"WebView"=dword:00000001
"Filter"=dword:00000000
"SuperHidden"=dword:00000001
"SeparateProcess"=dword:00000000
"ListviewAlphaSelect"=dword:00000001
"ListviewShadow"=dword:00000001
"ListviewWatermark"=dword:00000001
"TaskbarAnimations"=dword:00000001
"TaskbarSizeMove"=dword:00000000
"TaskbarGlomming"=dword:00000000
"NoNetCrawling"=dword:00000000
"FriendlyTree"=dword:00000001
"ClassicViewState"=dword:00000000
"FolderContentsInfoTip"=dword:00000001
"PersistBrowsers"=dword:00000000
"WebViewBarricade"=dword:00000000
"StartMenuChange"=dword:00000001
"CascadeNetworkConnections"="NO"
"CascadeMyDocuments"="NO"
"StartMenuRun"=dword:00000001
"CascadeControlPanel"="NO"
"IntelliMenus"=dword:00000001
"StartMenuLogoff"=dword:00000000
"StartMenuScrollPrograms"="NO"
"CascadeMyPictures"="NO"
"CascadePrinters"="NO"
"StartMenuAdminTools"=dword:00000000
"Start_AdminToolsRoot"=dword:00000000
"Start_ShowNetPlaces"=dword:00000001
"Start_LargeMFUIcons"=dword:00000001
"Start_MinMFU"=dword:00000004
"Start_ShowSearch"=dword:00000001
"Start_ShowMyDocs"=dword:00000001
"Start_ShowMyComputer"=dword:00000001
"Start_ShowRun"=dword:00000001
"Start_ShowControlPanel"=dword:00000001
"Start_ShowMyMusic"=dword:00000001
"Start_ShowSetProgramAccessAndDefaults"=dword: 0000 0001
"Start_ScrollPrograms"=dword:00000000
"Start_ShowMyPics"=dword:00000001
"Start_EnableDragDrop"=dword:00000001
"Start_ShowHelp"=dword:00000001
"Start_ShowPrinters"=dword:00000001
"Start_ShowRecentDocs"=dword:00000002
"Start_AutoCascade"=dword:00000001
"Start_NotifyNewApps"=dword:00000001
"EnableBalloonTips"=dword:00000001
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19733 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen velociraptor »

sen o üstteki kodlari hangi siteden buldu isen Pc bilgileri okadarmis , bozuk yazilani sag tikla sil
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen Zaur »

Evet sildim gitti.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen Zaur »

Peki bu neyin nesidir?

Resim

Kod: Tümünü seç

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\S]

[HKEY_CURRENT_USER\S\P]

[HKEY_CURRENT_USER\S\P\1699022447]
"Prompt"=dword:00000000
"MsgPrivacy"=dword:00000001

Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19733 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Gpedit.msc calismiyor

Mesaj gönderen velociraptor »

Msn ile alakali olabilir , milyonlarca registry kaydi var tam olarak nedir bilemiyorum
Cevapla