Appcrash.exe hatası
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
Appcrash.exe hatası
Arkadaşım uzun zamandır oyun açarken bu Appcrash.exe hatasını alıyomuş ilk kez duydum bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53896
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19701 kez
- Teşekkür edildi: 11956 kez
Re: Appcrash.exe hatası
DEP i disable ederseniz bu hatanin da yokolmasi gerekir bunu da cmd yi admin yetkilerinde calistirarak vereceginiz bir komut yardimi ile gerceklestirebilirsiniz :
Windows 7 de:
1. Cmd yi admin yetkilerinde calistirin

2. asagidaki komutu verin

DEp i tekrar acmak isterseniz asagidaki komutu kullanin
Windows XP de:
1. bilgisayarimi sag tiklayip özellikler deyinacilan ekranda gelismis sekmesini secip ayarlar > prformans diyelim

2.sonrasinda Data Execution Prevention tab ina tiklayalim

3. son olarak ta Turn on DEP for all programs and services except those I select. e tik koyalim

yada add butonunu kullanip istediginiz bir programi DEP korumasindan mahrum birakabilirsiniz

ve Pc yi boot edin
Windows 7 de:
1. Cmd yi admin yetkilerinde calistirin

2. asagidaki komutu verin
Kod: Tümünü seç
bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOffDEp i tekrar acmak isterseniz asagidaki komutu kullanin
Kod: Tümünü seç
bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOn1. bilgisayarimi sag tiklayip özellikler deyinacilan ekranda gelismis sekmesini secip ayarlar > prformans diyelim
2.sonrasinda Data Execution Prevention tab ina tiklayalim
3. son olarak ta Turn on DEP for all programs and services except those I select. e tik koyalim
yada add butonunu kullanip istediginiz bir programi DEP korumasindan mahrum birakabilirsiniz
ve Pc yi boot edin
- turkaziza
- Byte2

- Mesajlar: 80
- Kayıt: 12 Haz 2010, 20:53
Re: Appcrash.exe hatası
öncelikle http://support.microsoft.com/kb/303032/tr adresindeki makaleyi incelemenizi tavsiye ederim.
isterseniz oturumu adminisrator olarak açın ve başlat-çalıştr-cmd yazın (sağ tıkla yönetici olarak çalıştır deyin) ve şu komutu yazın;
netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
buda işinize yarayabilir...
isterseniz oturumu adminisrator olarak açın ve başlat-çalıştr-cmd yazın (sağ tıkla yönetici olarak çalıştır deyin) ve şu komutu yazın;
netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
buda işinize yarayabilir...
