Appcrash.exe hatası

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

Appcrash.exe hatası

Mesaj gönderen timucinemrah »

Arkadaşım uzun zamandır oyun açarken bu Appcrash.exe hatasını alıyomuş ilk kez duydum bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53896
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19701 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Appcrash.exe hatası

Mesaj gönderen velociraptor »

DEP i disable ederseniz bu hatanin da yokolmasi gerekir bunu da cmd yi admin yetkilerinde calistirarak vereceginiz bir komut yardimi ile gerceklestirebilirsiniz :

Windows 7 de:

1. Cmd yi admin yetkilerinde calistirin
Resim

2. asagidaki komutu verin

Kod: Tümünü seç

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOff
Resim

DEp i tekrar acmak isterseniz asagidaki komutu kullanin

Kod: Tümünü seç

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOn
Windows XP de:

1. bilgisayarimi sag tiklayip özellikler deyinacilan ekranda gelismis sekmesini secip ayarlar > prformans diyelim

Resim

2.sonrasinda Data Execution Prevention tab ina tiklayalim

Resim

3. son olarak ta Turn on DEP for all programs and services except those I select. e tik koyalim

Resim

yada add butonunu kullanip istediginiz bir programi DEP korumasindan mahrum birakabilirsiniz

Resim

ve Pc yi boot edin
Kullanıcı avatarı
turkaziza
Byte2
Byte2
Mesajlar: 80
Kayıt: 12 Haz 2010, 20:53

Re: Appcrash.exe hatası

Mesaj gönderen turkaziza »

öncelikle http://support.microsoft.com/kb/303032/tr adresindeki makaleyi incelemenizi tavsiye ederim.
isterseniz oturumu adminisrator olarak açın ve başlat-çalıştr-cmd yazın (sağ tıkla yönetici olarak çalıştır deyin) ve şu komutu yazın;
netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled
buda işinize yarayabilir...
Cevapla