Masaüstü gec açılıyor?!

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Selam, arkadaşlar bende nedense pc'ni açtığımda Masaüstü gec kendine geliyor (3-4 dk) yani kis 11 ve nete bağlantı simgesi geldikden sonra pc kullanıma hazır oluyor, o simgeler açılmamış pc'ni kullanmaya kalksam pc takılıyor.

Şimdi diyeceksiniz ki kis11 pc'ni kasıyor amma başka tanıdıklarım var ve pc ram boyutu aynı ve kis11 onlardada var amma onlarda çabuk açılıyor nedense, bunu düzeltmenin bir yolu varmı acaba?!
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen velociraptor »

xpspeed i kullan bakalim sonuca nekadarlik bir etkisi olacak
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen lord_leo »

viewtopic.php?f=11&t=122476&hilit=Glary+Utilities

xpspeed kur + glary temizle çok fark edecektir.

bunları yapmadan önce bios zamanı ve win açılış zamanını kaydet karşılaştır.

birde ram miktarını maximum yapsan faydalı olacaktır.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

velociraptor yazdı:xpspeed i kullan bakalim sonuca nekadarlik bir etkisi olacak
Xpspeed'i en son 2 sene önce denediyimde pc'de seslerin bir çoğun, sistem geri yüklemeni ve bazı ayarları kapatıyordu yine öyle yapıyormu?
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

lordleow yazdı:viewtopic.php?f=11&t=122476&hilit=Glary+Utilities

xpspeed kur + glary temizle çok fark edecektir.

bunları yapmadan önce bios zamanı ve win açılış zamanını kaydet karşılaştır.

birde ram miktarını maximum yapsan faydalı olacaktır.
Bunun hangisin yüklüyeyim, sitesinde birsürü programı var?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen velociraptor »

2008 den beri elimi sürmedim su an hangi ayarlari biraktigimi hatirlamiyorum
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Yahu bunu hangi reg ayarından yapacağımı söyleyin olsun bitsin! ;)
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

lordleow yazdı:viewtopic.php?f=11&t=122476&hilit=Glary+Utilities

xpspeed kur + glary temizle çok fark edecektir.

bunları yapmadan önce bios zamanı ve win açılış zamanını kaydet karşılaştır.

birde ram miktarını maximum yapsan faydalı olacaktır.
Glary Utilities denedim hiçbir fark olmadı, peki ram miktarını maximum nereden yapayım?

Acaba buramıdır?

Resim
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen lord_leo »

senin pc de başka sorun var (kısaca şu makaleye göz at) viewtopic.php?f=9&t=103329&p=312215&hil ... ar#p312215
yada normali zaten bu. yani kapasitesi bu kadarmış.
ram miktarı pc de kaç ram takılıysa mesela 2 gb ram varsa 2 gb daha eklersen faydası olur.

deneme öncesi ve sonrası açılış zamanlarını kaydet demiştim
sonuçlar neler?
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Deneme öncesi ve sonrası açılış zamanlarını kaydetdim aynı oldu öncedende bios ve win yüklemesi 5-10 saniye arası idi, win açılış zamanı ise 3-4 dakka, Deneme sonrasıda aynı oldu.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Glary Utilities denedikden sonra pc açıldıkda bu hatanı veriyor, neden acaba?

Resim
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen lord_leo »

Glary Utilities açılışta çalışmaya çalışmış olmamış.
kurulumda bir şeyi yalnış yapılmış olabilirç
kaldır gitsin.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Tamam, peki bu Masaüstü gec açılma sorunu kis ayarlarından düzelte bilirmiyiz?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen velociraptor »

Senin ilacin xpspeed
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Masaüstü gec açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Bence sorunun menbeyi kis'dir.
Cevapla