
ASP.NET Machine A... ?
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
ASP.NET Machine A... ?
Selam, arkadaşlar Kullanıcı Hesaplarında ASP.NET Machine A... diye bir hesap oluşmuş bu neyin nesidir acaba?


- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19725 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
Re: ASP.NET Machine A... ?
Microsoft .Net Framework 1.1 ile kurulur cmd den su komutu ver bakalim hali nice olacak
NET USER aspnet /delete
NET USER aspnet /delete
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19725 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
Re: ASP.NET Machine A... ?
registryden devre disi birakma hakkinda bir bilgiye sahip degilim , lakin dedigimi neden denemedigini anlamadim
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: ASP.NET Machine A... ?
Microsoft .Net Framewor bunu oluşdurmuşsa silinmesi hata verir diye düşünüyorum.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19725 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
Re: ASP.NET Machine A... ?
düsünmek ayri uyguladiktan sonra hata vermesi ayri
sen hele bir uygula hata verirse resmini burada ver
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
ASP.NET Machine A... ? ÇÖZÜLDÜ.
Hayatta üç şeye nefret ederim, 1. Sorunu araştırmada Format at kardeş denmesinden. 2. Dosyanın ne işe yaradığın bilmeden onun silinmesinden. 3. Bulunca bildirecem. 
Sorunu çözdüm buyurun!

Sorunu çözdüm buyurun!

- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19725 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19725 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
Re: ASP.NET Machine A... ?
degil elbetteki lakin hayatinda hicbirzaman kullanmayacagin birsey ki microsoft bile bunu hata olarak kabul edip bir sonraki versionunda düzeltti , bunu gerekli olur diye disable etmek pek te mantikli olmasa gerek
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: ASP.NET Machine A... ?
Microsoft bile bunu hata olarak kabul edip bir sonraki versionunda düzelttiyse neden bunu indiriyor ki?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19725 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
- Zaur
- Megabyte4

- Mesajlar: 1719
- Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
- Teşekkür etti: 7 kez
- Teşekkür edildi: 18 kez
- İletişim:
Re: ASP.NET Machine A... ?
Acaba Silmekle Devre Dışı birakmak aynı etkinimi yapıyor yanı pc'ni yavaşlatma açısından?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53915
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19725 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez

