ASP.NET Machine A... ?

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen Zaur »

Selam, arkadaşlar Kullanıcı Hesaplarında ASP.NET Machine A... diye bir hesap oluşmuş bu neyin nesidir acaba?

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19725 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen velociraptor »

Microsoft .Net Framework 1.1 ile kurulur cmd den su komutu ver bakalim hali nice olacak
NET USER aspnet /delete
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen Zaur »

Silmek değilde regedit'den devre dışı bıraka bilirmiyim?

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19725 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen velociraptor »

registryden devre disi birakma hakkinda bir bilgiye sahip degilim , lakin dedigimi neden denemedigini anlamadim
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen Zaur »

Microsoft .Net Framewor bunu oluşdurmuşsa silinmesi hata verir diye düşünüyorum.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19725 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen velociraptor »

düsünmek ayri uyguladiktan sonra hata vermesi ayri ;) sen hele bir uygula hata verirse resmini burada ver
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

ASP.NET Machine A... ? ÇÖZÜLDÜ.

Mesaj gönderen Zaur »

Hayatta üç şeye nefret ederim, 1. Sorunu araştırmada Format at kardeş denmesinden. 2. Dosyanın ne işe yaradığın bilmeden onun silinmesinden. 3. Bulunca bildirecem. ;)

Sorunu çözdüm buyurun!

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19725 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen velociraptor »

okadar ugrasacagina dedigimi yapsan ayni seydi
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen Zaur »

Silmekle Devre Dışı birakmak aynımıdır?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19725 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen velociraptor »

degil elbetteki lakin hayatinda hicbirzaman kullanmayacagin birsey ki microsoft bile bunu hata olarak kabul edip bir sonraki versionunda düzeltti , bunu gerekli olur diye disable etmek pek te mantikli olmasa gerek
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen Zaur »

Microsoft bile bunu hata olarak kabul edip bir sonraki versionunda düzelttiyse neden bunu indiriyor ki?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19725 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen velociraptor »

onu Microsofta sormak gerek ;)
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen Zaur »

Microsoft'dur ne yapsa yeridir. ;)
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen Zaur »

Acaba Silmekle Devre Dışı birakmak aynı etkinimi yapıyor yanı pc'ni yavaşlatma açısından?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19725 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: ASP.NET Machine A... ?

Mesaj gönderen velociraptor »

yine microsoftun bilebilecegi bir soru
Cevapla