Internet defender sorunu

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
balrog
Bit
Bit
Mesajlar: 27
Kayıt: 26 Haz 2010, 14:14

Internet defender sorunu

Mesaj gönderen balrog »

Bilgisayarıma hatayla Internet Defender yükledim.Ama kaldırmak istiyorum ekranda sürekli uyarı veryor.Nasl kaldırablrm ? Yardmcı olursanz sevnrm :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Internet defender sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe
üstten combofix i indirin , sonrada güvenli kipte calistirmayi deneyin
balrog
Bit
Bit
Mesajlar: 27
Kayıt: 26 Haz 2010, 14:14

Re: Internet defender sorunu

Mesaj gönderen balrog »

çalıştırmamın anlamı yok çünkü şifre istiyor üyelik istiyor.ben tamamen kaldırmak istiyorum.ekranda sürekli uyarı işareti var hiçbir şekilde kaldıramıyor
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Internet defender sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

balrog
Bit
Bit
Mesajlar: 27
Kayıt: 26 Haz 2010, 14:14

Re: Internet defender sorunu

Mesaj gönderen balrog »

nasıl çalıştıracağımı kısaca anlatırsanız sevinirim.teşükküler
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: Internet defender sorunu

Mesaj gönderen lord_leo »

Kullanıcı avatarı
Ferrari
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 284
Kayıt: 24 Ara 2007, 22:47
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Internet defender sorunu

Mesaj gönderen Ferrari »

burdan da def edelim : ))))

viewtopic.php?f=49&t=117003
Cevapla