Wista yüklü iken kaldırıp win7 kurmak istiyorum

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Wista yüklü iken kaldırıp win7 kurmak istiyorum

Mesaj gönderen loveme »

Wista yerine win 7 nasıl kurabilirim.Win7 daha önce kurmadım.Elimde Win7 ultimate cd si var sadece...Kurulumunu açıklar mısınız?Ayrıca ben win7 ile ilgili kurulum şifresi ve kurduktan sonra nasıl lisanslayacağımı bilmiyorum...Açıklar mısınız
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Wista yüklü iken kaldırıp win7 kurmak istiyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

ayni vista kurar gibi cd den baslat , o zaten c yi (genellikle) formatlayip üzerine windows 7 yi kuracaktir , vistadan cok daha kisa srede kurulur , unutmaman gereken sey eger yasal sürümün yok ise key (lisans anahtarini) girmeyip devam etmen gerektigidir , kurulum bittikten sonra herhangi bir vista veya windows 7 ilaci ile ilaclayabilirsin
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Wista yüklü iken kaldırıp win7 kurmak istiyorum

Mesaj gönderen loveme »

Win7 yasal sürümüm yok ancak kurarken xp de olduğu gibi cd key istemiyor mu?Onsuz devam edecem.Cd key yazmayacağım ve kurduktan sonra ilaçlıyacağım...Bu şekilde mi?Win 7 kurulurken sanırım fazla soru sormuyor...
win7 ultimate tr ilaç ekler misiniz?Onu kaydedeyim pc me
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Re: Wista yüklü iken kaldırıp win7 kurmak istiyorum

Mesaj gönderen drog_1 »

doğru anlamışsın
aynen öyle kur ve ilaçla.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Wista yüklü iken kaldırıp win7 kurmak istiyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

Ben Vista7 Slic Ldr 2.4.9 u tercih ediyorum

Kod: Tümünü seç

http://www.mediafire.com/?lz1okntdmyi
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Wista yüklü iken kaldırıp win7 kurmak istiyorum

Mesaj gönderen loveme »

Bu Wista için bunu kaydettim.Ancak ben Window 7 Ultimate için aktifleştirici arıyorum.Onu ekler misiniz?
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Wista yüklü iken kaldırıp win7 kurmak istiyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

bu windows 7 icin aktiflestirici zaten hayatimda bunu vistada kullanmadim (Vistada ise yararmi hicbir fikrim yok), bu arada meraklanma yazilanlari algilamam fena degildir , konu disi alakasiz link verdigim seyrek olmustur
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: Wista yüklü iken kaldırıp win7 kurmak istiyorum

Mesaj gönderen loveme »

Biliyorum.Ben ilk kez deneyeceğim için dedim."Vista7 Slic Ldr 2.4.9"Burda Vista yazıyorya o nedenle aklımı karıştırdı...
Programı yükledim install diyorum hepsi bu değil mi?
teşekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Wista yüklü iken kaldırıp win7 kurmak istiyorum

Mesaj gönderen velociraptor »

aynen öyle , install diyorsun ve o Pc yi yeniden baslattiriyor sonrasinda Midcrosofttan güncellemeleri dahi yapabilirsin
Cevapla