S.a arkadaşlarim - abilerim ram hakkinda bir sorum olucak .
Şimdi pc'm toplama .
Ram 512 MB .
Ekran Karti Nvidia 512 MB .
Harddisk 80 MB Samsung .
Ana kart : Asus .
Cd - Disket Sürücü Yok .
İşlemci : AMD Sempron 3200+ 1.80 GHz .
Ram Alicam Sorum var
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- hastakinq
- Byte2

- Mesajlar: 83
- Kayıt: 28 Tem 2009, 19:52
Re: Ram Alicam Sorum var
Soruyu yazmayi unutmuşum k.bakmayin :D
Sorum su 2 gb ram alicam . 512 mb yi çikarcam . Sizde Pc'm hizlanirmi yoksa işlemci kaldirmazda pc dahada mi kasar ?
Sorum su 2 gb ram alicam . 512 mb yi çikarcam . Sizde Pc'm hizlanirmi yoksa işlemci kaldirmazda pc dahada mi kasar ?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Ram Alicam Sorum var
islemci ile bir alakasi yok anakartin 2 GB i destekliyorsa (ki destekliyordur) tak derim
- hastakinq
- Byte2

- Mesajlar: 83
- Kayıt: 28 Tem 2009, 19:52
Re: Ram Alicam Sorum var
Saolun Hocam . Buralarda yakin bi pc ciden alicam onada sorarim . Cevap için teşekkürler .
