Ram Alicam Sorum var

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
hastakinq
Byte2
Byte2
Mesajlar: 83
Kayıt: 28 Tem 2009, 19:52

Ram Alicam Sorum var

Mesaj gönderen hastakinq »

S.a arkadaşlarim - abilerim ram hakkinda bir sorum olucak .
Şimdi pc'm toplama .
Ram 512 MB .
Ekran Karti Nvidia 512 MB .
Harddisk 80 MB Samsung .
Ana kart : Asus .
Cd - Disket Sürücü Yok .
İşlemci : AMD Sempron 3200+ 1.80 GHz .
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Ram Alicam Sorum var

Mesaj gönderen velociraptor »

soru nedir
Kullanıcı avatarı
hastakinq
Byte2
Byte2
Mesajlar: 83
Kayıt: 28 Tem 2009, 19:52

Re: Ram Alicam Sorum var

Mesaj gönderen hastakinq »

Soruyu yazmayi unutmuşum k.bakmayin :D
Sorum su 2 gb ram alicam . 512 mb yi çikarcam . Sizde Pc'm hizlanirmi yoksa işlemci kaldirmazda pc dahada mi kasar ?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19732 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Ram Alicam Sorum var

Mesaj gönderen velociraptor »

islemci ile bir alakasi yok anakartin 2 GB i destekliyorsa (ki destekliyordur) tak derim
Kullanıcı avatarı
hastakinq
Byte2
Byte2
Mesajlar: 83
Kayıt: 28 Tem 2009, 19:52

Re: Ram Alicam Sorum var

Mesaj gönderen hastakinq »

Saolun Hocam . Buralarda yakin bi pc ciden alicam onada sorarim . Cevap için teşekkürler .
Cevapla