birşeyler indirmeye kalkışınca pc kapanıyor
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
birşeyler indirmeye kalkışınca pc kapanıyor
daha yeni format atmama rağmen aynı sorun yine oluyor
birşeyler indirmeye kalkışınca pc kapanıyor
nasıl düzelticem bu sorunu
birşeyler indirmeye kalkışınca pc kapanıyor
nasıl düzelticem bu sorunu
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
Re: Önemli bir sorun
- hangi internet tarayıcısını kullanıyorsun?
- format atarken hızlı biçimlendir mi dedin?
- işletim sistemin nedir?
- format attığın zaman tüm virüslerin sislindiğini düşünme. belkide cd virüslüdür.
- format atarken hızlı biçimlendir mi dedin?
- işletim sistemin nedir?
- format attığın zaman tüm virüslerin sislindiğini düşünme. belkide cd virüslüdür.
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Re: Önemli bir sorun
aklıma ilk gelen tam formatmı attın yoksa sadece c ye atıp dosya ve klasörleri korudunmu?
kırık xp de sorun olabilir mi?
kırık xp de sorun olabilir mi?
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Re: Önemli bir sorun
bende birde şu sorun var
160 gb harddisk vardı 160 gb daha ekleme yaptım
c yi sildim tam format attım
ama pc açılınca baktımki sistem d de
benim kendi belgeler vs c de
nasıl oluyorsa
160 gb harddisk vardı 160 gb daha ekleme yaptım
c yi sildim tam format attım
ama pc açılınca baktımki sistem d de
benim kendi belgeler vs c de
nasıl oluyorsa
Re: Önemli bir sorun
Sanırım, o sıralama bilgisayara hdd yi sata yada IDE kanallarından bağlamanla akalı. Yani birincil. ikincil olayı. O yüzden harflerin sırası istediğin gibi değil. Yani siz aslında yanlış dizini silmişsiniz.
Bende ikinci bir işletim sistemi olarak Win7 kurmak için bir hdd bağladım. Baktım kurmuş olduğum WinXP dizini C iken D olmuş. O yüzden Bölümleri (partitions) isimlendirmek (Label) fayda var. Ben C Yerel disk yazan yere: WinXP D yerel disk yazan yere: Yedek gibi isimler vererek yanlış yere format atmaktan kendimi korumuyorum :D...
Bende ikinci bir işletim sistemi olarak Win7 kurmak için bir hdd bağladım. Baktım kurmuş olduğum WinXP dizini C iken D olmuş. O yüzden Bölümleri (partitions) isimlendirmek (Label) fayda var. Ben C Yerel disk yazan yere: WinXP D yerel disk yazan yere: Yedek gibi isimler vererek yanlış yere format atmaktan kendimi korumuyorum :D...
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Re: Önemli bir sorun
Önce bilgisayarınza modifiyesiz bir cd ile kurmanızı tavsiye ederim. Eğer gene kapanıyor ise;
Donanımsal bir sorun olabilir. Benim başıma gelen olaylar şunlardan sorun çıktı:
1- Ekran kartında fan var ve dönmüyor ise kısa devredir ondan yapabilir.
2- işlemci ile soğutcuya tam oturmamıştır aşırı yük binince kapanır.
3- Ram lerinden biri problemli olabilir.
Donanımsal bir sorun olabilir. Benim başıma gelen olaylar şunlardan sorun çıktı:
1- Ekran kartında fan var ve dönmüyor ise kısa devredir ondan yapabilir.
2- işlemci ile soğutcuya tam oturmamıştır aşırı yük binince kapanır.
3- Ram lerinden biri problemli olabilir.
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Re: Önemli bir sorun
yeni ram aldıktan sonra oldu bu sorun
ama mhz si falan aynı
modifiyesiz cd derken ne kastettiniz
açıklayabilirmisiniz
ama mhz si falan aynı
modifiyesiz cd derken ne kastettiniz
açıklayabilirmisiniz
- drog_1
- Megabyte3

- Mesajlar: 1329
- Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40
Re: Önemli bir sorun
yeni ram aldım derken ekleme yaptığını varsayıyorum.
sadece ramları tek tek takıp çıkartarak dene
muhtemelen uyumsuz olan ya da doğrudan yanmış olan çıkar karşına
sıralama da önemli slotlarda
bence ram üstüne git
(ram değişikliği nedeniyle yakmışlığım vardır :) niye girmiyo bu derken girdi ama cüzdana girdi :)) )
sadece ramları tek tek takıp çıkartarak dene
muhtemelen uyumsuz olan ya da doğrudan yanmış olan çıkar karşına
sıralama da önemli slotlarda
bence ram üstüne git
(ram değişikliği nedeniyle yakmışlığım vardır :) niye girmiyo bu derken girdi ama cüzdana girdi :)) )
Re: Önemli bir sorun
Modifiyesiz WinXp demek, işletim sistemin orjinal ile kur. Yani Cd ye sonra internet explorer 8 , winamp, winRAR gibi programlar ve ekstra sürücüler eklenmemiş hali. ama dediğine bakılır ise sorunun Ramdan kaynaklı gibi...
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Re: Önemli bir sorun
ekleme yaptım evet
yani eski ram sonrada yeni rami deneyim öylemi
doğrumu anlamışım :)
yani eski ram sonrada yeni rami deneyim öylemi
doğrumu anlamışım :)
- drog_1
- Megabyte3

- Mesajlar: 1329
- Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40
Re: Önemli bir sorun
hem tek tek dene
hem de ikisini birlikte ama farklı yuvaya takarak dene
inan o bile farkettiriyor...
kolay gele...
hem de ikisini birlikte ama farklı yuvaya takarak dene
inan o bile farkettiriyor...
kolay gele...
- Mu®aT
- Kilobyte4

- Mesajlar: 762
- Kayıt: 01 Nis 2007, 11:36
Re: Önemli bir sorun
peki modifiyesiz xp varmıdır forumdamendenn yazdı:Modifiyesiz WinXp demek, işletim sistemin orjinal ile kur. Yani Cd ye sonra internet explorer 8 , winamp, winRAR gibi programlar ve ekstra sürücüler eklenmemiş hali. ama dediğine bakılır ise sorunun Ramdan kaynaklı gibi...
link verebilirmisiniz size zahmet
