x64 Sky Star 2 Diseq görünmüyor

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

x64 Sky Star 2 Diseq görünmüyor

Mesaj gönderen timucinemrah »

Arkadaşlar geçen windows 7 ye x64 için progdvb v6.51.6 yı kurdum herbişeyini kurdum ama diseqleri görmüyür diseq görmediği için de kanallr yok diyor ama eski sürümü çalıştırıyor eski sürümdede kanalllrda takılma oluyor anlayan varsa yardımcı olursa sevinirim.
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Re: x64 Sky Star 2 Diseq görünmüyor

Mesaj gönderen burak_dalkir »

- netframwork leri kontrol et
- direct c ni kontrol et.
- 64bit lik driver ını kontrol et
- 3d sınamasını kontrol et.
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

Re: x64 Sky Star 2 Diseq görünmüyor

Mesaj gönderen timucinemrah »

zaten hepsi kontrol edildi öle olmasa yeni çıkan oyunların hepsini oynayamazdım.
Kullanıcı avatarı
turkaziza
Byte2
Byte2
Mesajlar: 80
Kayıt: 12 Haz 2010, 20:53

Re: x64 Sky Star 2 Diseq görünmüyor

Mesaj gönderen turkaziza »

dvbdreamı dene birde progdvb yeni sürümlerde herkes aynı sorunlarla karşılaşıyor....
dvbdream hakkında ayrıntılar: http://www.truydu.com/dvb-player/dvbdream/
ayarlar videolu anlatım http://blip.tv/file/get/Skystar2-DVBOyn ... lar860.flv
SS2 4.6.0 Sürücü: http://www.technisat-daun.de/download/s ... s_6998.zip
Cevapla