Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
Selam arkadaslar, windows 7 64 bitte mavi ekran beyaz yazilar 1-100 kadar sayip kapaniyor tekrar aciliyor, hep ayni seyi yapiyor 4 sefer format attim hep ayni hata ne olabilir acaba böyle sorunla karsilasan varmi? saygilar
Re: Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
1-100 kadar sayıyor dediğin ekran chkdisk ekranı mı? ekranın bir resmi çekme olasılığın var ise bir ekran görüntüsü atar mısın?
Re: Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
sanirim biraz cektim


En son seheryeli tarafından 01 Şub 2011, 20:50 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Re: Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
bunu genelde update yaparken oluyor bir türlü update yapamiyor
- %TuNcAy%
- Kilobyte4

- Mesajlar: 650
- Kayıt: 04 May 2006, 21:20
- cinsiyet: Erkek
Re: Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
Acaba en son yaptiginiz update tam olarak yuklendimi. En son kurdugunuz update veya herhangi bir program nedeni ile olabilir. Ne zamandan beri ve ne yaptiktan sonra oldugunu dusunup buraya yazarsaniz daha cok yardim alabilirsiniz.
- turkaziza
- Byte2

- Mesajlar: 80
- Kayıt: 12 Haz 2010, 20:53
Re: Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
ÖNCE KAYIT DEFTERİ TEMİZLEYİCİ BİR PROGRAMLA BİLGİSAYARINIZI Bİ TARATIN.(TAVSİYEM: http://download.iobit.com/asc-setup.exe ) ÇÖZÜLMEZSE STOP: 0X0000000A İLE BAŞLAYAN YERDEKİ KODU GOOGLE DE ARATIRSANIZ HATANIN KAYNAĞINI ÖĞRENEBİLİRSİNİZ.
En son turkaziza tarafından 01 Şub 2011, 23:31 tarihinde düzenlendi, toplamda 2 kere düzenlendi.
Re: Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
bunlar yeni formattan sonra oldu, zaten bunun yüzünden 4 sefer format attim
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
Re: Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
anladığım kadarıyla hdd de bir problem oluşmuş. bilgisayar açılırken F8 ile başlatın güvenli modda açılsın. eğer aynı şeyi yapacak olursa 100e kadar saymadan esc tuşu ile iptal edin. sonrasında kendiniz bilgisayarı sağ tıklayın denetlemesini kendiniz gerçekleştirin. ama bu disk kontrol etmeyse bir anda olmaz. biraz uzun sürer.
ama bir anda oluyorsa boot tan kaynaklanır. yavaş boot yaptığından dolayı siz o beyaz çizgiyi görürsünüz. ve bir anda kapanır. bilgisayar güvenli modda açılırsa başlat çalıştır deyin. oraya msconfig yazın. açılan ekranda üst taraftan boot.ini yazan sekmeyi tıklayın. oradan noguiboot yazan yerin başındaki kutucuğa tıklayın kutucukta tik işareti olsun. sonratamam deyin bilgisayarınızı kapatıp açın. bide böyle deneyin bakalım.
en son ihtimal kullandığınız cd yi değiştirin. yeniden format atın ama yavaş biçimlendirme yapın.
ama bir anda oluyorsa boot tan kaynaklanır. yavaş boot yaptığından dolayı siz o beyaz çizgiyi görürsünüz. ve bir anda kapanır. bilgisayar güvenli modda açılırsa başlat çalıştır deyin. oraya msconfig yazın. açılan ekranda üst taraftan boot.ini yazan sekmeyi tıklayın. oradan noguiboot yazan yerin başındaki kutucuğa tıklayın kutucukta tik işareti olsun. sonratamam deyin bilgisayarınızı kapatıp açın. bide böyle deneyin bakalım.
en son ihtimal kullandığınız cd yi değiştirin. yeniden format atın ama yavaş biçimlendirme yapın.
Re: Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
Saolun, Burak bey sanırım sadece xp de var dediğiniz yavaş biçimlendirme ayarı windows 7 görmedim ben
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
Re: Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
win7 de ilk biçimlendirme yaparken olması lazım. ama öyle göz önünde değil. gelişmiş sekmelerde vardır. normal ayarı yavaş biçimlendirme olması lazım.
Re: Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
Burak bey boot yazisi falan yok orda? resme bakin lütfen


- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
Re: Windows 7 de Mavi Ekran Beyaz Yazı Sorunu
start yazan sekmeye bir basın. birde oraya bakın. almancam olmadığı için bir şey söyleyemiyorum. ama tüm sekmelerin resimlerini çekerseniz belki yardımcı olabilirim


