
Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun
Windows + R tuslarina basalim acilan ekranda msconfig diyelim ve boot tabini secip asagidaki ayari yapalim (tabii ki islemci syiniz birden cok ise)


- bedir17
- Byte4

- Mesajlar: 152
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:42
- cinsiyet: Erkek
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
- dj747
- Kilobyte1

- Mesajlar: 243
- Kayıt: 03 Şub 2008, 03:34
- cinsiyet: Erkek
Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun
Gerçekte bir etkisini göremedim sanki
Teşekkürler abi.
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11963 kez
- DreamcatcheR
- Byte2

- Mesajlar: 93
- Kayıt: 13 May 2007, 02:57
- cinsiyet: Erkek
Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun
Ben bunu yaptıktan sonra aşırı fark gördüm :S
işlemci 1 seçiliymiş 4 e çıkardım..
işlemci 1 seçiliymiş 4 e çıkardım..
- Alper1991
- Byte2

- Mesajlar: 94
- Kayıt: 22 Eyl 2007, 14:34
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 10 kez
Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun
katkısı nedir tam olarak biliniyo mu? gözle görünür bişey yok çünkü
Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun
Alper1991
yüklenme testi yap
sonuçları yayınlarsan çok faydalı olur
teşekküler.
yüklenme testi yap
sonuçları yayınlarsan çok faydalı olur
teşekküler.
- Alper1991
- Byte2

- Mesajlar: 94
- Kayıt: 22 Eyl 2007, 14:34
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 3 kez
- Teşekkür edildi: 10 kez
Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun
benim merak ettigim oyle bisey de nasil yapacagimi bilmiyorum



