Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Mesaj gönderen velociraptor »

Windows + R tuslarina basalim acilan ekranda msconfig diyelim ve boot tabini secip asagidaki ayari yapalim (tabii ki islemci syiniz birden cok ise)

Resim
Kullanıcı avatarı
nuri baba
Kıdemli üye
Kıdemli üye
Mesajlar: 463
Kayıt: 04 Eki 2007, 05:53
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Mesaj gönderen nuri baba »

usta sağolasın bilgi için...
ottomann
Bit
Bit
Mesajlar: 3
Kayıt: 29 Eki 2006, 10:37
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Mesaj gönderen ottomann »

denedim bakalım nasıl olcek
Kullanıcı avatarı
bedir17
Byte4
Byte4
Mesajlar: 152
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:42
cinsiyet: Erkek

Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Mesaj gönderen bedir17 »

Teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
N2O
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1147
Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
cinsiyet: Erkek

Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Mesaj gönderen N2O »

teşekkürler. yaptım :D
Kullanıcı avatarı
dj747
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 243
Kayıt: 03 Şub 2008, 03:34
cinsiyet: Erkek

Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Mesaj gönderen dj747 »

Gerçekte bir etkisini göremedim sanki :( Teşekkürler abi.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Mesaj gönderen velociraptor »

Gözle görünen bir etkisi zaten olmayacaktir
Kullanıcı avatarı
DreamcatcheR
Byte2
Byte2
Mesajlar: 93
Kayıt: 13 May 2007, 02:57
cinsiyet: Erkek

Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Mesaj gönderen DreamcatcheR »

Ben bunu yaptıktan sonra aşırı fark gördüm :S
işlemci 1 seçiliymiş 4 e çıkardım..
Kullanıcı avatarı
tasiyici
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1452
Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez

Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Mesaj gönderen tasiyici »

yararlı bilgi için sağol
Kullanıcı avatarı
Alper1991
Byte2
Byte2
Mesajlar: 94
Kayıt: 22 Eyl 2007, 14:34
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 10 kez

Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Mesaj gönderen Alper1991 »

katkısı nedir tam olarak biliniyo mu? gözle görünür bişey yok çünkü
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Mesaj gönderen lord_leo »

Alper1991
yüklenme testi yap
sonuçları yayınlarsan çok faydalı olur
teşekküler.
Kullanıcı avatarı
Alper1991
Byte2
Byte2
Mesajlar: 94
Kayıt: 22 Eyl 2007, 14:34
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 3 kez
Teşekkür edildi: 10 kez

Re: Birden cok islemcinizin boot a katkisi olsun

Mesaj gönderen Alper1991 »

benim merak ettigim oyle bisey de nasil yapacagimi bilmiyorum
Cevapla