Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Selam, arkadaşlar Klasöre tıklayınca winamp açılıyor birde şöyle bir sorun var nasıl çöze bilirim?!

Resimli anlatmak mümkün olmadığından videolu anlatdım.

Kod: Tümünü seç

http://www.boxca.com/htqqg90sy7z8/Klasor.rar.html
http://www.multiupload.com/E29MLZX0BD
Çalıştıra regsvr32 /i shell32.dll yazınca winamp sorunu halloldu ama öbür sorun hala kalıyor. :evil:
En son Zaur tarafından 10 Oca 2011, 14:29 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Bilgisayarımı, belgelerimi, resimlerimi, herhangi bir klasörün bulunduğu yere geldiğimizde o bölge ile bilgi veren ve sayfanın sol tarafında bulunan kısım kayboldu, nasıl geri getireceğim konusunda bilgisi olan beni aydınlatırsa sevinirim.

NOT: Araçlar>klasör seçenekleri>Klasörlerdeki ortak görevleri göster seçeneği işaretlidir hatta araçlar / klasör seçenekleri / Genel/ Klasörlerdeki ortak görevleri göster / uygula daha sonra görünüm sekmesine geç bütün klasörlere uygula / ikinci kısmı yapmadığınız için diğer klasörlerde uygulamaya geçmez dediler onuda yaptım olmadı.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen velociraptor »

videolari izleyemedim inmedi cünkü
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen velociraptor »

sorunu anlamadim kapanmasi midir ?
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Gördüyün gibi kapatıyorum yeniden aynı oluyor.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen velociraptor »

onda neden virtual keyboard yazdigini anlamadim dogrusu
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Anlayamadım :?: virtual keyboardun bununla ne ilgisi var ki?

Böyle olmasın:
Resim

Böyle olsun:
Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen velociraptor »

xp cd sini takip sfc /scannow komutunu ver bakalim etkisi olacakmi
Kullanıcı avatarı
dnzbzkn
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1071
Kayıt: 08 Eki 2007, 15:57
cinsiyet: Erkek

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen dnzbzkn »

Resimdekini denedin mi?Tik'i kaldırmalısın.

Resim
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Tik'i kaldırdım amma işe yaramadı videoda göre bilirsin.

Kod: Tümünü seç

http://www.boxca.com/iwml8fq9p57j/Tiki_kaldirdim.rar.html
http://www.multiupload.com/AAP752NBHU
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

velociraptor yazdı:xp cd sini takip sfc /scannow komutunu ver bakalim etkisi olacakmi
Malesef şuan elimde cd yok, acaba bunu regedit'den halletmek olmazmı?

Arkadaşlar Stardock+IconPackager programın kullandıkdan sonra başladı bu sorun, ama şuan kalkmış durumdadır ama hala sorun devam ediyor.

Resim
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

Arkadaşlar yeni fark etdim sorun sadece Bilgisayarım ve Belgelerim klasöründedir diger klasörler normaldır hatta yeni klasör oluşturdum ondada herşey doğrudur, sorun sadece Bilgisayarım ve Belgelerim klasöründedir.

Kod: Tümünü seç

http://www.boxca.com/pa6fn33s3d18/Bil&Belge.rar.html
http://www.multiupload.com/70EQH0473K
Kullanıcı avatarı
burak_dalkir
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2208
Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez
İletişim:

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen burak_dalkir »

başlat çalıştıra regedit yazalım. "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced" sağ tarafta "WebView" dword değerini buluyoruz yoksa ekliyoruz. değerini "1" yapıyoruz. Aynı şekilde
"HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced" sağ tarafta yine "WebView" dword değerini buluyoruz yoksa yine ekleyip değerini "1" yapıyoruz. "HKEY_USERS\CUSTOM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced" sağ taraftaki "WebView" dword değerini bul yada yenisini ekle. düzelmesi gerekiyor.
Kullanıcı avatarı
Zaur
Megabyte4
Megabyte4
Mesajlar: 1719
Kayıt: 28 Şub 2008, 11:58
Teşekkür etti: 7 kez
Teşekkür edildi: 18 kez
İletişim:

Re: Klasöre tıklayınca winamp açılıyor?!

Mesaj gönderen Zaur »

1. HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced" sağ tarafta "WebView" dword değeri 1 idi.

2. HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Advanced Yok.

Resim

3. HKEY_USERS\CUSTOM Yok.

Resim

------------------------------------------------

Bunların hiçbirin silemiyorum, silersem sorunun çözülmesine neden olurmu acaba?

Resim

Acaba burada yeni değer yarata bilirmiyiz?

Resim
Cevapla