Windows 7 kullanıcılarına kolay bir çözüm yolu önereyim:
open ofis belgesini wordpad ile açın daha sonra farklı kaydet ile açılan menüden Office XML Document olarak kaydedin
kullanışlı bir ipucudur.





sizde kurulu olmadığı halde bir arkadaşınızdan gelen evrakı düzenlemek gerektiğinde kullanılabilir diye düşünerek yazmıştım :)lordlevent yazdı:teşekkürler
ilk kurulduğunda kaydetme formatı soruyor direk oradan ms-office ayarlanabilir.