Open office belgelerini MS office yapmak

Excel, Word, Access, Power Point programlarıyla ilgili ipuçları ve bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Open office belgelerini MS office yapmak

Mesaj gönderen drog_1 »

Varsayılan olarak MS office open ofis dökümanlarının düzenlenmesine izin vermez.
Windows 7 kullanıcılarına kolay bir çözüm yolu önereyim:

open ofis belgesini wordpad ile açın daha sonra farklı kaydet ile açılan menüden Office XML Document olarak kaydedin
kullanışlı bir ipucudur.

Resim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53932
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19752 kez
Teşekkür edildi: 11979 kez

Re: Open office belgelerini MS office yapmak

Mesaj gönderen velociraptor »

tesekürler
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: Open office belgelerini MS office yapmak

Mesaj gönderen lord_leo »

teşekkürler
ilk kurulduğunda kaydetme formatı soruyor direk oradan ms-office ayarlanabilir.
Kullanıcı avatarı
drog_1
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1329
Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40

Re: Open office belgelerini MS office yapmak

Mesaj gönderen drog_1 »

lordlevent yazdı:teşekkürler
ilk kurulduğunda kaydetme formatı soruyor direk oradan ms-office ayarlanabilir.
sizde kurulu olmadığı halde bir arkadaşınızdan gelen evrakı düzenlemek gerektiğinde kullanılabilir diye düşünerek yazmıştım :)
eklemeye teşekür ederim.
Cevapla