Codec problemimi çözebilecek yazılım ya da bir düzenleme var mı?
teşekkürler
codec problemim var bazı dosyalarım açılmıyor
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
Re: codec problemim var bazı dosyalarım açılmıyor
daha öncede birisi sormuştu ama nerde onu bulamadım. k-lite codec kurmayı denediniz mi?
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: codec problemim var bazı dosyalarım açılmıyor
denemedim.Bulabilirseniz ekler misiniz?
teşekkürler
teşekkürler
- burak_dalkir
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2208
- Kayıt: 15 Mar 2006, 10:10
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- İletişim:
Re: codec problemim var bazı dosyalarım açılmıyor
zaten ücretsiz bu. aşağıdan indirebilirsiniz
Kod: Tümünü seç
http://www.free-codecs.com/download_soft.php?d=6103&s=775- turkaziza
- Byte2

- Mesajlar: 80
- Kayıt: 12 Haz 2010, 20:53
Re: codec problemim var bazı dosyalarım açılmıyor
codec paketleri video oynatmada yardımcı olabilirler fakat elimizde bozuk ve tam inmemiş videolarımız varsa bu konuda codecleri kendi içinde barındıran yazılımlar imdadımıza yetişiyor.başarılı bulduğum birkaç programın indirme adresini veriyorum.
http://cdn.pandora.tv/KMP/Download/kmp.exe (kmplayer) ***** (xp de üstüne tanımam)
http://download.videolan.org/pub/videol ... -win32.exe (vlc player)****
http://download3.bsplayer.com/download_ ... php?type=1 (bsplayer)***
ftp://majorgeeks.mirror.internode.on.ne ... NSETUP.EXE (gom player)***
http://cdn.pandora.tv/KMP/Download/kmp.exe (kmplayer) ***** (xp de üstüne tanımam)
http://download.videolan.org/pub/videol ... -win32.exe (vlc player)****
http://download3.bsplayer.com/download_ ... php?type=1 (bsplayer)***
ftp://majorgeeks.mirror.internode.on.ne ... NSETUP.EXE (gom player)***
