acaba windowsta 7 de neden portableler hata veriyor çalışmıyor
kardeşim çalıştıramamış bir ayarı varmı acaba
windowa 7 de portable sorunu
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53908
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19715 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: windowa 7 de portable sorunu
Portableleri yaptiklari programin windows 7 uyumsuzlugundan , kaliteli olanlar calisiyor
- drog_1
- Megabyte3

- Mesajlar: 1329
- Kayıt: 15 Mar 2006, 16:40
Re: windowa 7 de portable sorunu
en genel uyumsuzluk görüntü problemi
kurduğunuz oyun ya da programa sağ tıklayıp "özellikler" (en altta) seçilir
3. sıradaki "uyumluluk" sekmesinden görüntü ayarları tık koyularak iptal edilir
onaylanıp yeniden çalıştırdığınızda win 7 görsel olarak "basic" formatına dönüşür
bu sadece o program için geçerlidir
diğerlerini bağlamaz
bir kısmını bu şekilde çalıştırabilirsiniz
diğerleri için yapacak "şimdilik" bir şey yok
kurduğunuz oyun ya da programa sağ tıklayıp "özellikler" (en altta) seçilir
3. sıradaki "uyumluluk" sekmesinden görüntü ayarları tık koyularak iptal edilir
onaylanıp yeniden çalıştırdığınızda win 7 görsel olarak "basic" formatına dönüşür
bu sadece o program için geçerlidir
diğerlerini bağlamaz
bir kısmını bu şekilde çalıştırabilirsiniz
diğerleri için yapacak "şimdilik" bir şey yok
