Data Life Engine ???

Web tasarım, Web Programlama ve script dilleri konuları buraya
Cevapla
Kullanıcı avatarı
tuul
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37

Data Life Engine ???

Mesaj gönderen tuul »

Merhaba kardeslerim ve moderetorler :) .Simdi bana DLE ne?
ne ise yarar?
nasil kullanilir?
Bi guzel anlatin!(Resimli olsa minnetar olarim)
Simdiden Tesekkurler!!!
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Data Life Engine ???

Mesaj gönderen velociraptor »

DLE , cms dir (Content management system) yani icerik yönetim sistemi yani hazir site de diyebiliriz , ne yazikki DLE sadece Rusca dil destegi olan kaynaklari dahi Rusca olan bir sistem o nedenle Ruscaniz varsa rus kaynaklarini arastirin derim
Kullanıcı avatarı
tuul
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37

Re: Data Life Engine ???

Mesaj gönderen tuul »

tamam Rusca az-cok varimdi simdi bakarim
ve anladigim kadariyla wordpress,joomla gibi bi sey???
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Data Life Engine ???

Mesaj gönderen velociraptor »

aynen öyle
Kullanıcı avatarı
tuul
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37

Re: Data Life Engine ???

Mesaj gönderen tuul »

kardes simdi ben onu yukledim ve onun kurulumunda install.php <-- yazanda error veriyor simdi ne yapcam?
COzumm
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Data Life Engine ???

Mesaj gönderen velociraptor »

normalde hata vermemesi gerek indirdigniz dosya hatali olabilir , baska bir yerden indirip deneyin
Kullanıcı avatarı
tuul
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37

Re: Data Life Engine ???

Mesaj gönderen tuul »

kardes yanlis yok ama arastirdim wampserver-den de ola bilir dediler simdi bana ayri localhost progami linki vere bilirmisiniz?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53938
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19763 kez
Teşekkür edildi: 11981 kez

Re: Data Life Engine ???

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
tuul
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 215
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37

Re: Data Life Engine ???

Mesaj gönderen tuul »

saolasin kardes yardimci oldun
Cevapla