Data Life Engine ???
- tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37
Data Life Engine ???
Merhaba kardeslerim ve moderetorler :) .Simdi bana DLE ne?
ne ise yarar?
nasil kullanilir?
Bi guzel anlatin!(Resimli olsa minnetar olarim)
Simdiden Tesekkurler!!!
ne ise yarar?
nasil kullanilir?
Bi guzel anlatin!(Resimli olsa minnetar olarim)
Simdiden Tesekkurler!!!
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: Data Life Engine ???
DLE , cms dir (Content management system) yani icerik yönetim sistemi yani hazir site de diyebiliriz , ne yazikki DLE sadece Rusca dil destegi olan kaynaklari dahi Rusca olan bir sistem o nedenle Ruscaniz varsa rus kaynaklarini arastirin derim
- tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37
Re: Data Life Engine ???
tamam Rusca az-cok varimdi simdi bakarim
ve anladigim kadariyla wordpress,joomla gibi bi sey???
ve anladigim kadariyla wordpress,joomla gibi bi sey???
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
- tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37
Re: Data Life Engine ???
kardes simdi ben onu yukledim ve onun kurulumunda install.php <-- yazanda error veriyor simdi ne yapcam?
COzumm
COzumm
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
Re: Data Life Engine ???
normalde hata vermemesi gerek indirdigniz dosya hatali olabilir , baska bir yerden indirip deneyin
- tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37
Re: Data Life Engine ???
kardes yanlis yok ama arastirdim wampserver-den de ola bilir dediler simdi bana ayri localhost progami linki vere bilirmisiniz?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53938
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19763 kez
- Teşekkür edildi: 11981 kez
- tuul
- Kilobyte1

- Mesajlar: 215
- Kayıt: 16 Eki 2010, 19:37
