pc masaüstüne en fazla kaç mb, gb veri koyulur?
-
tasarımcı77
- Kilobyte4

- Mesajlar: 797
- Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10
pc masaüstüne en fazla kaç mb, gb veri koyulur?
pc nin masaüstü en fazla kaç mb,gb film,belge,döküman indirebilir, kopyalana bilir yada atabiliriz, sisteme yada donanıma zararı varmıdır? doğru yeremi yazdım bilmiyorum. ben buraya karar verdim. belki cevaplamazsınız. yanlış yazdıysam hangi bölüme yazılaçaksa oraya yazıp sorayım?...
Re: pc masaüstüne en fazla kaç mb, gb veri koyulur?
pc nin masaüstü ne hdd ne kadar izin veriyorsa okadar veri ikonu eklenebilir.
kısaca hdd kaç gb ise okadar diyebiliriz.
kısaca hdd kaç gb ise okadar diyebiliriz.
-
tasarımcı77
- Kilobyte4

- Mesajlar: 797
- Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: pc masaüstüne en fazla kaç mb, gb veri koyulur?
benim size nacizane tavsiyem eğer C niz çok büyük değilse masaüstüne bir şey koymayın ve download yeri olarak imkanınz varsa hdd nin D kısmını gösterin sonra yarın öbür gün pc açılmıyor diye bir başlık görür gibiyim :D 
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: pc masaüstüne en fazla kaç mb, gb veri koyulur?
masaüstünde harddisk ne kadarlıksa ve ram ne kadar müsade ederse o ölçüde belge ve dosya konulabilir.Başka neyi etkileyebilir ki masaüstünde az ya da çok veri olması.
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: pc masaüstüne en fazla kaç mb, gb veri koyulur?
Masaüstü C Partitionda depolanır..Doğal olarak verileri buraya depolarsanız C çabuk dolar ve sorunlar başlar.. :)
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: pc masaüstüne en fazla kaç mb, gb veri koyulur?
Verilerinizi D Diskine atın D Diskinin kısayolunu masa üstüne atın bu şekilde arzu ettiginiz her şeye çabuk ulaşırsınız
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: pc masaüstüne en fazla kaç mb, gb veri koyulur?
Evet yeşilay,bu şekilde kullanıldığı zaman da format atmak gerektiğinde en azından yedekleme derdin olmuyor.. :) Sistemin çöktüğü zamanda verilerin kaybolma derdi olmuyor.. :D
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
- armorking
- Megabyte1

- Mesajlar: 877
- Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54
Re: pc masaüstüne en fazla kaç mb, gb veri koyulur?
bildiğimiz "masaüstü denen şey " aynı zamanda desktop klasörünün içidir .yani farkında olmadan bir klasörden bahsediyoruz. (bu arada yeşilaygüneş , çoşturmuşsun )
Re: pc masaüstüne en fazla kaç mb, gb veri koyulur?
:D
yeşilay benim masa üstü nekadar karanlıksa senin kide o kadar aydınlık
Osmanlı tuğrası benimde beğendiğim simgelerdendir
30 ayrı sembol ve hepsinin ayrı ayrı anlamı vardır.
yeşilay benim masa üstü nekadar karanlıksa senin kide o kadar aydınlık
Osmanlı tuğrası benimde beğendiğim simgelerdendir
30 ayrı sembol ve hepsinin ayrı ayrı anlamı vardır.
- %TuNcAy%
- Kilobyte4

- Mesajlar: 650
- Kayıt: 04 May 2006, 21:20
- cinsiyet: Erkek
Re: pc masaüstüne en fazla kaç mb, gb veri koyulur?
Buda benim masaustum. Biraz once bir yerde bu resmi buldum ve kullanmaya basladim. Cop kutum bile var.Programlarim icin raflarim ve tabiki notlarim icin tahtam. :D


- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- %TuNcAy%
- Kilobyte4

- Mesajlar: 650
- Kayıt: 04 May 2006, 21:20
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19732 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez


