HDD Clone hakkında soru..
- abraxas07
- Kilobyte2

- Mesajlar: 367
- Kayıt: 15 Ağu 2006, 14:24
HDD Clone hakkında soru..
Laptop uma yeni hdd aldım, işletim sistemini ve programları birebir aktarmak istiyorum. Hangi programı tavsiye edersiniz ve kullanımı nasıldır? Teşekkür ederim.
Re: HDD Clone hakkında soru..
iki programı kullandım ve sorun çıkartmadı
acronis ve drive snapshot. acroniste clonlama ce boot var ama drive snapshot'da direk clon olayı yok önce imaj alıp sonra aktarıcaksın.
DriveImage XML 2.14
direk clonlayabiliyor hiç denemedim ama iyi olduğu söyleniyor.
ama kafan karışmasın bence en kullanışlısı acronistir.
acronis ve drive snapshot. acroniste clonlama ce boot var ama drive snapshot'da direk clon olayı yok önce imaj alıp sonra aktarıcaksın.
DriveImage XML 2.14
direk clonlayabiliyor hiç denemedim ama iyi olduğu söyleniyor.
ama kafan karışmasın bence en kullanışlısı acronistir.
- abraxas07
- Kilobyte2

- Mesajlar: 367
- Kayıt: 15 Ağu 2006, 14:24
Re: HDD Clone hakkında soru..
Teşekkür ederim Metin. Sanırım Acronis ile önce cd ye aktaracağım ardından hdd yi laptop a takıp cd den başlatacağım doğrumu?
Re: HDD Clone hakkında soru..
dediğin gibi iyi olur hem elinde yedek imajda bulunur.
acronisle imaj al tes et eğer sağlamsa sonra dvd ye aktar (boyutu büyükse başka bir hdd de dursun)
önemli:
acronisle imaj aldıktan sonra mutlaka imajınızın sağlam olduğunu operations>validate backup archie seçeneğinden test edin.
ayrıca tavsiye etmem ama tools>clone disc ten direk kopyalayabilisin.
acronisle imaj al tes et eğer sağlamsa sonra dvd ye aktar (boyutu büyükse başka bir hdd de dursun)
önemli:
acronisle imaj aldıktan sonra mutlaka imajınızın sağlam olduğunu operations>validate backup archie seçeneğinden test edin.
ayrıca tavsiye etmem ama tools>clone disc ten direk kopyalayabilisin.

