HDD Clone hakkında soru..

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
abraxas07
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 367
Kayıt: 15 Ağu 2006, 14:24

HDD Clone hakkında soru..

Mesaj gönderen abraxas07 »

Laptop uma yeni hdd aldım, işletim sistemini ve programları birebir aktarmak istiyorum. Hangi programı tavsiye edersiniz ve kullanımı nasıldır? Teşekkür ederim.
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: HDD Clone hakkında soru..

Mesaj gönderen modestus »

iki programı kullandım ve sorun çıkartmadı
acronis ve drive snapshot. acroniste clonlama ce boot var ama drive snapshot'da direk clon olayı yok önce imaj alıp sonra aktarıcaksın.

DriveImage XML 2.14
direk clonlayabiliyor hiç denemedim ama iyi olduğu söyleniyor.

ama kafan karışmasın bence en kullanışlısı acronistir.
Kullanıcı avatarı
abraxas07
Kilobyte2
Kilobyte2
Mesajlar: 367
Kayıt: 15 Ağu 2006, 14:24

Re: HDD Clone hakkında soru..

Mesaj gönderen abraxas07 »

Teşekkür ederim Metin. Sanırım Acronis ile önce cd ye aktaracağım ardından hdd yi laptop a takıp cd den başlatacağım doğrumu?
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: HDD Clone hakkında soru..

Mesaj gönderen modestus »

dediğin gibi iyi olur hem elinde yedek imajda bulunur.
acronisle imaj al tes et eğer sağlamsa sonra dvd ye aktar (boyutu büyükse başka bir hdd de dursun)
önemli:
acronisle imaj aldıktan sonra mutlaka imajınızın sağlam olduğunu operations>validate backup archie seçeneğinden test edin.
ayrıca tavsiye etmem ama tools>clone disc ten direk kopyalayabilisin.
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön