Bilgisayarda ne karşıdaki webcam'i alabiliyorum ne de kendi webcamimi gönderebiliyorum.Sorunu bir türlü çözemedim.Ne yapabilim?
teşekkürler
Pcde webcam ile görüşme yapamıyorum
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Pcde webcam ile görüşme yapamıyorum
En son loveme tarafından 08 Kas 2010, 09:50 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Re: Bilgisayarımda webcamı bir türlü kullanamıyor ne yapabilirim
foruma yazdıktan sonra dönüp birkez okuyalım ne yazmışım diye,tarzan bile Türkçeyi bundan güzel kullanır.Başlık tam tarzanca olmuş.

