toshiba şarj cihazının ömrünün bitiğini nasıl anlarım?
-
tasarımcı77
- Kilobyte4

- Mesajlar: 797
- Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10
toshiba şarj cihazının ömrünün bitiğini nasıl anlarım?
toshiba şarj cihazının ömrünün bitiğini nasıl anlarım? win xp sp3 yüklü. l.top açıldığında pc nin sağ köşesinde üçgen sarı bir simge içinde siyah ünlem işareti var. uyarı yazısı ''plinizi değiştirin veya çıkış gücüne geçin'' yazıyor. şarj simgesinin üstüne geliyorum. kalan 0% doluyor yazıyor. güç ölçer kısmında toplam kalan pil güçü 0 % doluyor yazıyor. şarj simgesi üstünde 0 % yazıyor doluyor yazıyor. acaba kabloda mı bir sorun var, şarj cihazının ömrü bitti mi, pc de bir sorun vardır?...
Re: toshiba şarj cihazının ömrünün bitiğini nasıl anlarım?
şarz cihazının standart bir ömrü yoktur düzgün kullanmayla orantılıdır.
b.sayar açıkken fişi çektiğin anda cihaz kapanıyorsa pilinde sorun var. cihazda olsa doluyor şeklinde bir uyarı çıkmaz,demekki voltaj geliyor fakat sorun pilde ya sensörleri arızalı dolmuyor yada ölü. her şekilde değiştirmen gerekiyor.
bir ihtimal bilgisayarın pili algılamaması olabilir onuda buradan anlamamız imkansız.
b.sayar açıkken fişi çektiğin anda cihaz kapanıyorsa pilinde sorun var. cihazda olsa doluyor şeklinde bir uyarı çıkmaz,demekki voltaj geliyor fakat sorun pilde ya sensörleri arızalı dolmuyor yada ölü. her şekilde değiştirmen gerekiyor.
bir ihtimal bilgisayarın pili algılamaması olabilir onuda buradan anlamamız imkansız.
-
tasarımcı77
- Kilobyte4

- Mesajlar: 797
- Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10
Re: toshiba şarj cihazının ömrünün bitiğini nasıl anlarım?
modestus sağol. şarj hiç almıyor. b.sayar açıkken fişi çekiyorum. pc kapanıyor. kabloya dokunca pc elektirik geliyor. pc kapanıyor. kablo ve şarj cihazı sanırım bitmiş...

