Grafik Cok Kötü Napabilirim
Grafik Cok Kötü Napabilirim
Selam arkadaslar, sanirim girafiktendir, pc de görüntü o kadar kötüki xp yüklü idi grafik durdugu yerde gidiyor yüklüyorum tutmuyor sistemi degistirdim vista yükledim yine ayni, aslinda format atinca normalde düzelmesi gerek ama malesef aynisi, acaba nedendir icerden bir sey olabilirmi, görüntü cok kötü ne yapabilirim saygilar
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: Grafig Cok Kötü Napabilirim
Yok anakartla ilgisi yok..Ekran kartını başka bir PC ye takarak deniyebilirsin.. :!:
Re: Grafig Cok Kötü Napabilirim
Pc nin icinden pek anlamiyorum, görüntülü yollayabilirmisiniz memmun olurum
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Grafig Cok Kötü Napabilirim
monitör kablosunu takılı oldugu parça ekran kartı oluyor. çıkarıp takması kolay :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Grafig Cok Kötü Napabilirim
Öncelikle ekran kartinizin (grafik karti) ne oldugunu everest ile ögrenin , bakalim harici mi dahili bir kart mi , harici degilse Anakart ile bütünlesiktir bu gibi durumlarda eger anakart destegi de varsa harici bir ekran karti alip takmak soruhu cözecektir , yok eger harici bir kart ise zaten slot undan cikartip yenisini taktiginizda sorunun giderilmesi gerekir
Re: Grafig Cok Kötü Napabilirim
sanirim harici, cünkü dedigim gibi iki tane öbürü hic göstermiyor suanki sonradan takilmistir bence, zaten pc pek güclü birsey degil sadece cocuklar icin yeterli yoksa ugrasmaya degmez, benim ögrenmek istedigim onun belirli bir numarasi varmidir ana kartla uyum saglamasi icin yoksa her hangi bir grafik karti alip takabilirmiyiz
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53907
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19713 kez
- Teşekkür edildi: 11958 kez
Re: Grafig Cok Kötü Napabilirim
ugrasmaya degmez ise sonradan takili olani cikarin , anakarttaki devreye girecektir
Re: Grafig Cok Kötü Napabilirim
evet öyle yapacagim suan format devam ediyor sanirim hata kesin girafikten, cünki format ekraninda bile komik komik renkler var hic raslamamistim buzamana kadar cok format attim böyle bir renk görmemistim
sonradan takili olani cikardim ama öbürüne taktim hic göstermiyor, acaba ondan cikan kabloyu bir yere takacakmiyim, ama ana kartin üzerinde takilacak yer yok öbür girafik anakartta sabit,acaba ana kartmi bozuk
sonradan takili olani cikardim ama öbürüne taktim hic göstermiyor, acaba ondan cikan kabloyu bir yere takacakmiyim, ama ana kartin üzerinde takilacak yer yok öbür girafik anakartta sabit,acaba ana kartmi bozuk
Re: Grafig Cok Kötü Napabilirim
biosda otomatiğe ayarlı değilse anakarttaki grafik kartı göstermez.
büyük ihtimal ekran kartın bozuk.
büyük ihtimal ekran kartın bozuk.
Re: Grafig Cok Kötü Napabilirim
ama bios otomatikte olmassa zaten format atarken cd yi bot olarak tanimaz, bilmiyorum dogrumu
Re: Grafig Cok Kötü Napabilirim
şimdi o dediğin otomatik olayı farklı dvd değilde ekran kartıyla alakalı.
anakartın ekrankartlıysa (onboard) iki ayarı vardır birisi seçiminize göre "devamlı (onboard) yada (harici)devrede kalsın" şeklinde,diğeride "dıştan takılan ilk çalışsın" şeklinde ikinci seçenek seçilirse dışardan takılan ekran kartı hep ilk seçenek olur yani tarkanında dediği gibi çıkarttığın anda anakarttakine geçer. eğer o seçenek seçili değilse çıkış hep dıştan takılandadır ve monitor diğerinde çalışmaz.
anakartın ekrankartlıysa (onboard) iki ayarı vardır birisi seçiminize göre "devamlı (onboard) yada (harici)devrede kalsın" şeklinde,diğeride "dıştan takılan ilk çalışsın" şeklinde ikinci seçenek seçilirse dışardan takılan ekran kartı hep ilk seçenek olur yani tarkanında dediği gibi çıkarttığın anda anakarttakine geçer. eğer o seçenek seçili değilse çıkış hep dıştan takılandadır ve monitor diğerinde çalışmaz.
Re: Grafig Cok Kötü Napabilirim
biosta ne geciyordu hocam ingilizce displaymi idi ekran, nereye girecegizki baiosta, ama buzamana kadar normal calisiyordu yani biostan kendiliginden ayarlar degisebilirmi


