Xp All driver varmı
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
Xp All driver varmı
bunu çoğu kişiden duyuyorum yok bende bi dvd var bütün driverlar var diyolar sahiden de varmı varsa link veririseniz sevinirim (bu arada başka işletim sistemlerinde de varmı)
-
Evan_21
- Bit

- Mesajlar: 1
- Kayıt: 27 Eki 2010, 00:02
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
Re: Xp All driver varmı
Driver entegreli zaten var bazı driverlerda eksik kalıyor bana bu bütün driverleri içeren bir dvd varmış öyle diyorlar varmı böyle bişey yoksa sağlık olsun varsa link veririseniz sevinirim.
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Xp All driver varmı
Ruslar tarafından Yapılmış vardı ama şuan linklere ulaşamıyorum. Hemen hem tüm işletim sistemlerine uygun Tüm pc lere uyumluydu.
Ama istersen Her türlü pc nin driveri içinde var olan xp yi sana vereyim
Ama istersen Her türlü pc nin driveri içinde var olan xp yi sana vereyim
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53935
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19760 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Xp All driver varmı
Tüm driverlari iceren bir CD yada dvd nasil olabilir ? bu imkansiz ötesi birsey milyonlarca ürün var bunlarin hepsinin driverlrini icerdigi iddia edilen bir bir CD yada DVD olamaz
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Xp All driver varmı
Üstadım Ruslar piyasadaki Pc lerin büyük bir çogunlugunu içinde barındıran Dvd yaptılar. Fre ve Paralı versiyonu var
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53935
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19760 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Xp All driver varmı
bircogu , beni pek alakadar etmez , benim hangi donanimi aldigimi ruslar degil allahin kulu bilemez öyle sacma seylere inanip ne para verin nede kullanin. driverlarinizi herzaman üreticinin sitesinden indirip son cikani kullanin
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Xp All driver varmı
Ben kullandım üstadım istisnasız tüm pc lere uydu Xp, vista, Windows 7 32 bit&64bit
İstisnasız her pc ye uyumlu
İstisnasız her pc ye uyumlu
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53935
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19760 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
Re: Xp All driver varmı
bir ay sonra ne olacak ? bir ayda binlerce üretici driver güncelleyecek ???? , sendeki driverlarin orada olmasi hepsinin olacagi anlamina gelmez , kaldiki en güncel driveri yüklediginden nasil emin olabilirsin ? gidip üeriticinin sitesine bakarsin degmi , ee gitmisken oradan indir , nesine güvenip böyle sacma seyler kulanilir anlamiyorum
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
Re: Xp All driver varmı
Üstadım öncelikle Doğru ama eksik bir tespit :!: Söylediginiz kesinlikle doğru. Yanlız herkes ileri düzey kullanıcı degil.İnternet başındaki bir çok kişi daha format atmasını dahi bilmiyor. Bilenler Büyük bir kısmı, Pc alınırken üzerinde verilen Driver cd ler ile işini görüyor.Yani ortalama 2- 3 yıll
önceki driver kullanıyor, Güncel olmakla hiç alakası yok.
Ben kendim Sordum.com tanışmadan önce böyleydim . Ama şuan böyle bir sorunum yok. Bunun sebebi kaliteli anlatımlar yapan bir foruma üye olup, sürekli Forumu takip etmemden kaynaklanıyor. Herkes forum sitelerine takılmıyor.
Rusların yaptıgı diver Dvd si basit kullanıcılar için güzel. Ama normal bir kullanıcı için gereksizdir :wink:
önceki driver kullanıyor, Güncel olmakla hiç alakası yok.
Ben kendim Sordum.com tanışmadan önce böyleydim . Ama şuan böyle bir sorunum yok. Bunun sebebi kaliteli anlatımlar yapan bir foruma üye olup, sürekli Forumu takip etmemden kaynaklanıyor. Herkes forum sitelerine takılmıyor.
Rusların yaptıgı diver Dvd si basit kullanıcılar için güzel. Ama normal bir kullanıcı için gereksizdir :wink:
- N2O
- Megabyte2

- Mesajlar: 1147
- Kayıt: 08 Nis 2007, 17:41
- cinsiyet: Erkek
Re: Xp All driver varmı
bilgisayarcılar işte bu yüzden var... :Dyesilaygunes yazdı:Üstadım öncelikle Doğru ama eksik bir tespit :!: Söylediginiz kesinlikle doğru. Yanlız herkes ileri düzey kullanıcı degil.İnternet başındaki bir çok kişi daha format atmasını dahi bilmiyor. Bilenler Büyük bir kısmı, Pc alınırken üzerinde verilen Driver cd ler ile işini görüyor.Yani ortalama 2- 3 yıll
önceki driver kullanıyor, Güncel olmakla hiç alakası yok.
eski driver kullanmak gerçekten sağlıksız birşey...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53935
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19760 kez
- Teşekkür edildi: 11979 kez
- yasarcik
- Byte2

- Mesajlar: 99
- Kayıt: 28 Haz 2006, 19:11
Re: Xp All driver varmı
Daha önce burada verilen ve başka yerelerden bulduğum en az 3 adet all in one xp driver dvd arşivimde var. Bugüne kadar 3 kez lazım oldu, ve her üçü de çuvalladı. Bu tür paketler beş para etmez. Elinde ne varsa doğrudan üreticisinin yada tanınmış sitelerden indirmen daha mantıklı. Bu tür paketler kullanman bir kişinin yolculuk yapması için tren satınalmasına benziyor. Çoğunlukla da o treni satın alsa bile benim gibi yaya kalıyor.
