Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.

Mesaj gönderen timucinemrah »

Arkadaşlar bundan 2-3 ay önce win 7 (x64) yedeklemesi yaptım yedeklemeyi d sürücüsüne yaptım geçenlerde yannışlıkla yedekleme dosyalarını sildim şimdi her açtığımda yedekleme yap uyarısı geliyor yap diyorum yapmıyor bu sorunu formatsız ve sistem geri almadan onarabilirmiyiz yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.

Mesaj gönderen Mendenn »

Windows 7 de yaygın olan sorunları Onarma (prg)

---------------------------------------------------

REPİAR hasarlı sistemimizi bootable Windows 7 ileonarabilir
Bozuk MBR sorunları , BOOT sorunları ve daha fazlasını böylelikle onarabilriz

WIN7 DVDmizi takalım vede resetleyip BOOTABLE DVDmizden başlatalım sistemmizi

Resim

Recovery alanınız varsa oraya giriş yapınız.

Biraz bekledikten sonra KURULUM EKRANI karşımıza gelecek
DİL vede KLAVYE seçimini yaotıktan sonra OK diyerek devam edelim.

Resim
EKRANIN SOL ALTINDA BULUNAN
SİSTEMİ TAMİR ET ( REPAİR YOUR COMPUTER ) kısmına tıklıyoruz
Resim
kısa bir taramdan sonra kurulu dizin gözükecektir
Seçelim vede NEXT diyerek devam edelim
Resim

START UP REPAIR = TAMİRE BAŞLA kısmına basarak işlemi başlatalım
Resim
Sistemimiz SORUNlara karşı taranmaya başladı.
Resim

herhangi bir sorun çıksaydı FAREmizle işaretleyip tamir edecektik
ama
sstemimizde sorun çıkmadı
alıntı...
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.

Mesaj gönderen yesilaygunes »

windows 7 de 32 bit içinde bunu yapabiliyor muyuz?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.

Mesaj gönderen velociraptor »

onarma islemi 32 bitte de 64 bitte de aynidir
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.

Mesaj gönderen yesilaygunes »

tamam üstadım :arrow:
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

Re: Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.

Mesaj gönderen timucinemrah »

yardımlarınız için teşekkürler bugün deneyim
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.

Mesaj gönderen yesilaygunes »

denedikten sonra sonucunu yazar mısın
timucinemrah
Kilobyte1
Kilobyte1
Mesajlar: 206
Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
Teşekkür edildi: 8 kez

Re: Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.

Mesaj gönderen timucinemrah »

denedim bayada sağlıklı oldu
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.

Mesaj gönderen yesilaygunes »

teşekkürler, ihtiyacım oldugunda bende kullanırım
Cevapla