xp speed indiriyorum çalıştırıyorum ama kontrol ettiğimde indirdiğim dosya dışında hiçbirşey
kaydedilmemiş.ve bilgisayara kurulmamış.birkaçkez denedim aynı şey oldu.sorun nerede yardımcı olursanız sevinirim
xp speed sorunu
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- balrog8686
- Bit

- Mesajlar: 7
- Kayıt: 17 Eki 2010, 13:38
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
- balrog8686
- Bit

- Mesajlar: 7
- Kayıt: 17 Eki 2010, 13:38
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53943
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19764 kez
- Teşekkür edildi: 11985 kez
