Windows 7 english'i türkçe dil paketiyle kullanmaktayım klavye bölge dil yaraını türkçe yaptım ama hala bazı programlarda öleri şapkalı y olarak göstermeye ve
rusça dökümanları açöaösö giibi açmaya devam ediyor?
mesela
Bu sorunun kesin çözümü nedir?
Bu unicode ile alakalı sanırım bu unicode ayarları nasıl yapılır ki hepsini göstersin rusça falan filan.