Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın

Mesaj gönderen diceratops »

Windows 7 / Vista da bozulan simgelerinizi onarmak için Icon Cache Rebuilder'ı kullanabilirsiniz.

Resim

Rebuild deyin ve bilgisayarınızı yeniden başlatın.

Kod: Tümünü seç

http://www.thewindowsclub.com/rebuild-corrupt-icon-cache-with-icon-cache-rebuilder
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

teşekkürler dostum ;)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19747 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın

Mesaj gönderen velociraptor »

diceratops bugün iyi calisiyor , masallahi var
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

zam :twisted: yaparsın artıkın hahaha
Kullanıcı avatarı
bedir17
Byte4
Byte4
Mesajlar: 152
Kayıt: 16 Eki 2010, 19:42
cinsiyet: Erkek

Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın

Mesaj gönderen bedir17 »

Teşekkürler.
panamajack
Bit
Bit
Mesajlar: 1
Kayıt: 14 Ağu 2009, 04:01

Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın

Mesaj gönderen panamajack »

diceratops yazdı:Windows 7 / Vista da bozulan simgelerinizi onarmak için Icon Cache Rebuilder'ı kullanabilirsiniz.

Resim

Rebuild deyin ve bilgisayarınızı yeniden başlatın.

Kod: Tümünü seç

http://www.thewindowsclub.com/rebuild-corrupt-icon-cache-with-icon-cache-rebuilder
çok faydalı saol süpersin
tasarımcı77
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 797
Kayıt: 06 Eki 2010, 09:10

Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın

Mesaj gönderen tasarımcı77 »

gerekliydi. sağol...
Kullanıcı avatarı
skinnycem
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 669
Kayıt: 19 Mar 2006, 18:32
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 2 kez
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 7 / Vista da bozulan simgeleri onarın

Mesaj gönderen skinnycem »

teşekkürler
Cevapla