Gelin Başlat Menüsünün içeriğini düzenliyelim.

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Gelin Başlat Menüsünün içeriğini düzenliyelim.

Mesaj gönderen Mendenn »

Gelin Başlat Menüsünün içeriğini düzenliyelim.

Normal program kurduğunuzda program ismine göre windows işletim sistemi alfabetik sıralama yapıyor. Ama gün geliyor, programın adını unutuyoruz sadece işlevini hatırlıyoruz. o zaman program arar iken sıkıntı çekiyor, isim sırası olmasına rağmen bulmada zorlanıyoruz. İşte The Handy Start Menu program sayesinde


Resim

Programlarınızı sınıflandırabilir, bulunması daha kolay bir hale getirebilirsiniz.
Resim

Peki bunu programsız olarak yapamaz mıyım? Herşeye program olmaz ki diyor iseniz?
Windows Xp durum:
Resimde de görüldüğü gibi Bende administrator ve all user olmak üzere 2 tane klasör var. ben administrator kullanıyorum. Tabi siz birden fazla kullanıcı sahip iseniz ona göre davranacaksınız.

Resim

öncelikle kendi kullandığınız hesabın klasörünü seçip
\Start Menu\Programlar kısımına gelin. Bu klasör sizin başlatta programlarınızın olduğu klasördür. Programı kurar iken vermiş olduğunuz kısatlamaya göre ya buraya atar yada all user ( bütün kullancıların ortak kullandığı klasöre atar.)

işte burda kendi katagorizenizi oluşturup programların kısa yollarını kendize göre klasörlere atın.
Resim

Bir önceki adım oluşturduğunuz klasörlerin aynısı burayada oluşturun. Sonra bu kısımdaki leri ilgili klasörlere atın.

Resim

Burada Başlangıç klasörü gibi temel bazı klasörler taşınamayabilir. o kalsın. Taşır iken hata verir, o kadar. Yani sorun olmaz.

Resim


Resim

Resim


Sonuç olarak:

Önceki hali:

Resim

Sonra ki hali:

Resim

Resim

Yazan:Mendenn
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19721 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: Gelin Başlat Menüsünün içeriğini düzenliyelim.

Mesaj gönderen velociraptor »

tesekürler
Kullanıcı avatarı
yesilaygunes
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2305
Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 1 kez
Teşekkür edildi: 14 kez

Re: Gelin Başlat Menüsünün içeriğini düzenliyelim.

Mesaj gönderen yesilaygunes »

Anlatım için çok teşekkürler.
o kırmızı Windows media nedir birinci resimde :roll:
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön