Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.
Arkadaşlar bundan 2-3 ay önce win 7 (x64) yedeklemesi yaptım yedeklemeyi d sürücüsüne yaptım geçenlerde yannışlıkla yedekleme dosyalarını sildim şimdi her açtığımda yedekleme yap uyarısı geliyor yap diyorum yapmıyor bu sorunu formatsız ve sistem geri almadan onarabilirmiyiz yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
Re: Win 7 (x64) onarma nasıl Yapılır.
Windows 7 de yaygın olan sorunları Onarma (prg)
---------------------------------------------------
REPİAR hasarlı sistemimizi bootable Windows 7 ileonarabilir
Bozuk MBR sorunları , BOOT sorunları ve daha fazlasını böylelikle onarabilriz
WIN7 DVDmizi takalım vede resetleyip BOOTABLE DVDmizden başlatalım sistemmizi

Recovery alanınız varsa oraya giriş yapınız.
Biraz bekledikten sonra KURULUM EKRANI karşımıza gelecek
DİL vede KLAVYE seçimini yaotıktan sonra OK diyerek devam edelim.




---------------------------------------------------
REPİAR hasarlı sistemimizi bootable Windows 7 ileonarabilir
Bozuk MBR sorunları , BOOT sorunları ve daha fazlasını böylelikle onarabilriz
WIN7 DVDmizi takalım vede resetleyip BOOTABLE DVDmizden başlatalım sistemmizi

Recovery alanınız varsa oraya giriş yapınız.
Biraz bekledikten sonra KURULUM EKRANI karşımıza gelecek
DİL vede KLAVYE seçimini yaotıktan sonra OK diyerek devam edelim.

EKRANIN SOL ALTINDA BULUNAN
SİSTEMİ TAMİR ET ( REPAİR YOUR COMPUTER ) kısmına tıklıyoruz
SİSTEMİ TAMİR ET ( REPAİR YOUR COMPUTER ) kısmına tıklıyoruz

kısa bir taramdan sonra kurulu dizin gözükecektir
Seçelim vede NEXT diyerek devam edelim
Seçelim vede NEXT diyerek devam edelim

START UP REPAIR = TAMİRE BAŞLA kısmına basarak işlemi başlatalım
Sistemimiz SORUNlara karşı taranmaya başladı.

herhangi bir sorun çıksaydı FAREmizle işaretleyip tamir edecektik
ama
sstemimizde sorun çıkmadı
alıntı...ama
sstemimizde sorun çıkmadı
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
-
timucinemrah
- Kilobyte1

- Mesajlar: 206
- Kayıt: 28 Ağu 2008, 03:04
- Teşekkür edildi: 8 kez
- yesilaygunes
- Gigabyte2

- Mesajlar: 2305
- Kayıt: 24 Kas 2009, 14:40
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 1 kez
- Teşekkür edildi: 14 kez
