Başlat/Çalıştır
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: Başlat/Çalıştır
hernedense Windows XP zamaninda Türkce Xp kullanmaya her kalktigimda garip hatalarla karsilasiyordum , original ingilizce olanlarda ise hic hata yoktu birden aklima o geldi , varsa elinde ingilizce bir windows 7 yükle ve sonra dil dosyaalri ile Tr ye cevir diyecegim , cünkü olusan durum mantiksiz admin yetkilerin durup dururken gitmis ve su an admin görünüp kisitli kullanicisin
Re: Başlat/Çalıştır
sendto'ya erişmek için yapılacaklar aşağıda anlattım.
benim kullanıcı adım "win7" seninki neyse ona göre devam edersin.
"default" kullanıcısının "sendto" klasörü açılmıyor"default" kullanıcısının yetkilerini "win7" kullanıcısına devredeceğim.
önce klasörleri görünür yap,sonra "kullanıcılardan" kullanıcı adını bul ve tıkla ordanda "sendto" kısa yolunu bul.





sonuç:
başlat>çalıştır>sendto artık çalışır.

benim kullanıcı adım "win7" seninki neyse ona göre devam edersin.
"default" kullanıcısının "sendto" klasörü açılmıyor"default" kullanıcısının yetkilerini "win7" kullanıcısına devredeceğim.
önce klasörleri görünür yap,sonra "kullanıcılardan" kullanıcı adını bul ve tıkla ordanda "sendto" kısa yolunu bul.





sonuç:
başlat>çalıştır>sendto artık çalışır.

- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: Başlat/Çalıştır
Anlatım için teşekkürler..Klavyene sağlık..Anlattığın sekilde sorunum çözüldü.. :)
Tekrar teşekkürler.. :)
Tekrar teşekkürler.. :)
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: Başlat/Çalıştır
iyide bende otomatik olarak o yetkiler verilmis halde , böyle her dosyaya yetki vermeni gerektirecek birsey olmus olmali.
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: Başlat/Çalıştır
Hocam bunu anlamam için yeniden format atıp,başka hiç bir işlem yapmadan sendto klasörünü aramak lazım.. :) Format atmak sorun değilde sonradan tüm kullandığım pro.ları tekrar kurmak ölüm.. 
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53922
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19742 kez
- Teşekkür edildi: 11975 kez
Re: Başlat/Çalıştır
yok abi gerek yok ne formati , buradan benim herzaman kulandigim kayitlardan bir derleme yollayacagim sana (özeline) belki ise yarar) , ama derlemem gerek önce
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
Re: Başlat/Çalıştır
widows7 de bende sendto yazınca giremedim,ayrıca kalsörede ulaşamadım admin olarak kurmayla alakası varmı acaba.
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek
- uçs
- Petabyte3

- Mesajlar: 7801
- Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
- cinsiyet: Erkek


