
Filigranimizi yapacagimiz rastgele bir yeni sayfa olusturalim , ben asagidaki sekilde olusturdum

Actionlar altinda yeni bir set olusturalim

sete bir isim veriyoruz

Görüldügü gibi setimiz olustu

yeni bir action olustur a tiklayalim (asagida)

Bir isim verip hangi setin icinde yeralmasi gerektigini belirtiyoruz. son olarak Record dedigimiz anda kaydetmeye baslayacak , eh diyelim bari :)

Photoshop ta filigranimizi olusturuyoruz (istedigimiz efektleri vs kullanip) , o sirada sizin her hareketiniz Photoshop tarafindan kaydediliyor , ben basitce asagidakini olusturdum

filigrani bitirdikten sonra stop dügmesine basalim (asagida)

artik actionumuz hazir , hangi resmi acip , velociraptor seti altindaki az önce olusturdugum deneme action unu secip play desem , otomatik olarak o birdefaya mahsus olusturdugum velociraptor yazisini resmin üzerine monte edecek :)

hemen bir resim üzerinde denedim

Peki bu action u nasil kaydederim e bakalim , asagidaki resimdeki yere tiklayalim

Acilan ekranda save action diyelim

Velociraptor calismasidir




