Photoshopta action kullanimi (filigrani otomatiklestirelim)

Cevapla
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53893
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Photoshopta action kullanimi (filigrani otomatiklestirelim)

Mesaj gönderen velociraptor »

Filigran eklemeyi asagidaki linkte görmüstük . lakin filigrani action halinde yapmayi görmedik bu yazimizin konusu da o , Photoshop sürümüm Cs5 ve action menüsüne asagidaki resimdeki yerden ulasiyorum , tiklayalim

Resim

Filigranimizi yapacagimiz rastgele bir yeni sayfa olusturalim , ben asagidaki sekilde olusturdum

Resim

Actionlar altinda yeni bir set olusturalim

Resim

sete bir isim veriyoruz

Resim

Görüldügü gibi setimiz olustu

Resim

yeni bir action olustur a tiklayalim (asagida)

Resim

Bir isim verip hangi setin icinde yeralmasi gerektigini belirtiyoruz. son olarak Record dedigimiz anda kaydetmeye baslayacak , eh diyelim bari :)

Resim

Photoshop ta filigranimizi olusturuyoruz (istedigimiz efektleri vs kullanip) , o sirada sizin her hareketiniz Photoshop tarafindan kaydediliyor , ben basitce asagidakini olusturdum

Resim

filigrani bitirdikten sonra stop dügmesine basalim (asagida)

Resim

artik actionumuz hazir , hangi resmi acip , velociraptor seti altindaki az önce olusturdugum deneme action unu secip play desem , otomatik olarak o birdefaya mahsus olusturdugum velociraptor yazisini resmin üzerine monte edecek :)

Resim

hemen bir resim üzerinde denedim

Resim

Peki bu action u nasil kaydederim e bakalim , asagidaki resimdeki yere tiklayalim

Resim

Acilan ekranda save action diyelim

Resim

Velociraptor calismasidir
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Photoshota action kullanimi (filigrani otomatiklestirelim)

Mesaj gönderen Mendenn »

Herhangi bir resim üzerindeki denemem...

Resim


Peki bu Action photoshop ta açık olan resimlere uygulamak için tek bir komut var mı?
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53893
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19700 kez
Teşekkür edildi: 11956 kez

Re: Photoshota action kullanimi (filigrani otomatiklestirelim)

Mesaj gönderen velociraptor »

sorunu anlamadim
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: Photoshota action kullanimi (filigrani otomatiklestirelim)

Mesaj gönderen lord_leo »

duvar vs içerisine persfektif çapraz yazı kabartması veya spey vuruş gibi yazımı yazmak istiyorsun?
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Photoshota action kullanimi (filigrani otomatiklestirelim)

Mesaj gönderen Mendenn »

Diyelim Photoshop 5 adet resim açtım. yaptığımız action resimlere tek tek uygulamak yerine, yapılan bu action açık olan resimlere tek seferde uygulamak için nasıl bir yol takip edebiliriz.?
(aslında bir yöntem var ama ben nasıl yapıldığını unuttum :) )
Cevapla