Bir sorum var...

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
mayende
Byte3
Byte3
Mesajlar: 105
Kayıt: 15 Nis 2007, 12:16

Bir sorum var...

Mesaj gönderen mayende »

Daha önce windows 7'de, kurulu olduğu bilgisayardaki korsan medya dosyalarını (mp3, avi vs) microsofta bildiren bir ajan yazılım olduğu söyleniyordu. Windows 7 kullananların böyle birşeyden bilgisi varmı?? herhangi bir problemle karşılaşan oldumu??

Teşekkürler...
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Bir sorum var...

Mesaj gönderen velociraptor »

hic karsilasmadim , bir ton mp3 üm var
Kullanıcı avatarı
mayende
Byte3
Byte3
Mesajlar: 105
Kayıt: 15 Nis 2007, 12:16

Re: Bir sorum var...

Mesaj gönderen mayende »

Sağolasın hocam. o zaman vistayı win 7'ye değiştirmeyi planlıyorum. tavsiye edermisiniz??
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11968 kez

Re: Bir sorum var...

Mesaj gönderen velociraptor »

kesinlikle ederim , ben vista yüzünden 2 sene xp kullandim (laptopum vistali gelmisti) simdi ise laptop Xp deki gibi rahat , stabilitesi de fena degil
Cevapla