Daha önce windows 7'de, kurulu olduğu bilgisayardaki korsan medya dosyalarını (mp3, avi vs) microsofta bildiren bir ajan yazılım olduğu söyleniyordu. Windows 7 kullananların böyle birşeyden bilgisi varmı?? herhangi bir problemle karşılaşan oldumu??
Teşekkürler...
Bir sorum var...
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
- mayende
- Byte3

- Mesajlar: 105
- Kayıt: 15 Nis 2007, 12:16
Re: Bir sorum var...
Sağolasın hocam. o zaman vistayı win 7'ye değiştirmeyi planlıyorum. tavsiye edermisiniz??
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11968 kez
Re: Bir sorum var...
kesinlikle ederim , ben vista yüzünden 2 sene xp kullandim (laptopum vistali gelmisti) simdi ise laptop Xp deki gibi rahat , stabilitesi de fena degil
