Ses ayarı
-
Knoppix61
- Byte3

- Mesajlar: 131
- Kayıt: 10 Tem 2006, 14:47
- cinsiyet: Erkek
Ses ayarı
Ses ayarında Ana ses kısmı otomatik kısılıyor.. Yükseltiyorum kendiliğinden yine kısıyor.. Programlar sebep olur dicem öyle bi sebep olacak program yok ses ayarlarına baktım hepsininki tam seviye.. bunun sebebi nedir delirtti beni bi türlü bulamadım
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
-
Knoppix61
- Byte3

- Mesajlar: 131
- Kayıt: 10 Tem 2006, 14:47
- cinsiyet: Erkek
-
Knoppix61
- Byte3

- Mesajlar: 131
- Kayıt: 10 Tem 2006, 14:47
- cinsiyet: Erkek
Re: Ses ayarı
öyle bir programda yok işte sorunda burda diğer pclerle aynı tüm programlar. gom player,winamp fln var başka buna sebep olack bi program yok.. sanırım format yolu görünüyor bana 
Re: Ses ayarı
Winamp kullanıyorsanız büyük ihtimalle o sebep oluyor buna.
Sorunu çözmek için Winamp'ı yeniden kurmanız gerekli. Kurulum menüsünde aşağıdaki ekrana geldiğinizde şunu işaretlemelisiniz:

Kurulan sürüme göre ekran farklılık gösterebilir ama yapmanız gereken aynıdır. Altını çizdiğim DirectSound Output Support işaretlenerek kurulum yapılmalı.
Kolay gelsin.
Sorunu çözmek için Winamp'ı yeniden kurmanız gerekli. Kurulum menüsünde aşağıdaki ekrana geldiğinizde şunu işaretlemelisiniz:

Kurulan sürüme göre ekran farklılık gösterebilir ama yapmanız gereken aynıdır. Altını çizdiğim DirectSound Output Support işaretlenerek kurulum yapılmalı.
Kolay gelsin.
-
Knoppix61
- Byte3

- Mesajlar: 131
- Kayıt: 10 Tem 2006, 14:47
- cinsiyet: Erkek


