Ses ayarı

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Knoppix61
Byte3
Byte3
Mesajlar: 131
Kayıt: 10 Tem 2006, 14:47
cinsiyet: Erkek

Ses ayarı

Mesaj gönderen Knoppix61 »

Ses ayarında Ana ses kısmı otomatik kısılıyor.. Yükseltiyorum kendiliğinden yine kısıyor.. Programlar sebep olur dicem öyle bi sebep olacak program yok ses ayarlarına baktım hepsininki tam seviye.. bunun sebebi nedir delirtti beni bi türlü bulamadım
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Ses ayarı

Mesaj gönderen velociraptor »

ses kartinizi uninstall edip tekrar kurun derim
Knoppix61
Byte3
Byte3
Mesajlar: 131
Kayıt: 10 Tem 2006, 14:47
cinsiyet: Erkek

Re: Ses ayarı

Mesaj gönderen Knoppix61 »

iLk bunu denedim ama sonuc oLumsuz üstaD.. iLginç birşey ilk defa karşılaştım..
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Ses ayarı

Mesaj gönderen modestus »

powerdvd tarzı programlar buna sebep olabiliyor.
Knoppix61
Byte3
Byte3
Mesajlar: 131
Kayıt: 10 Tem 2006, 14:47
cinsiyet: Erkek

Re: Ses ayarı

Mesaj gönderen Knoppix61 »

öyle bir programda yok işte sorunda burda diğer pclerle aynı tüm programlar. gom player,winamp fln var başka buna sebep olack bi program yok.. sanırım format yolu görünüyor bana :(
Kullanıcı avatarı
AykutT
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1347
Kayıt: 15 Haz 2006, 10:51
Teşekkür edildi: 8 kez

Re: Ses ayarı

Mesaj gönderen AykutT »

Winamp kullanıyorsanız büyük ihtimalle o sebep oluyor buna.

Sorunu çözmek için Winamp'ı yeniden kurmanız gerekli. Kurulum menüsünde aşağıdaki ekrana geldiğinizde şunu işaretlemelisiniz:

Resim

Kurulan sürüme göre ekran farklılık gösterebilir ama yapmanız gereken aynıdır. Altını çizdiğim DirectSound Output Support işaretlenerek kurulum yapılmalı.

Kolay gelsin.
Knoppix61
Byte3
Byte3
Mesajlar: 131
Kayıt: 10 Tem 2006, 14:47
cinsiyet: Erkek

Re: Ses ayarı

Mesaj gönderen Knoppix61 »

Buda çare olmadı üstad yine aynı. sağolun yardımlar için benim el formata gider :)
Cevapla