Windows 7 için 7 ek araç!

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

Windows 7 için 7 ek araç!

Mesaj gönderen uçs »

Resim

Windows 7 içi 7 kullanışlı araç.

Windows 7 masaüstünü bu 7 küçük araç ile zenginleştirin, her şey elinizin altında olsun!

Windows Vista'da başlayan Sidebar özelliği Windows 7'de iyice cilalandı. Masaüstüne eklenen bu küçük araçlar (gadget) sayesinde tarayıcı açmadan pek çok şey yapabilirsiniz.

Örneğin sistem monitörleri size bilgisayarınız hakkında düzenli olarak bilgi aktarırlar. Donanımsal olarak kaynak kullanımını görebilirsiniz.

CPU Meter sayesinde işlemci kullanımını talip edebilirsiniz. Her çekirdek için ayrı bir grafik gösterge vardır ve RAM kullanımınnı da gösterir.
http://gallery.live.com/liveItemDetail. ... &bt=1&pl=1


Network Meter ağ kullanımını ve dalgalanmaları gösterir. Casus yazılımlara karşı şüphelenebilir ya da istemeden çalışan otomatik güncellemeleri tespit edebilirsiniz. IP adreslerini ve daha fazlasını gösterir.
http://gallery.live.com/liveItemDetail. ... &bt=1&pl=1


Drive Monitor sabit diskte kalan boş alanı gösterir ve bu sayede dosya indirmeden önce bir bakışta durumu anlayabilirsiniz.
http://gallery.live.com/liveItemDetail. ... &bt=1&pl=1


Facebook Explorer sayesinde durum güncellemelerini masaüstünden yapabilir, tarayıcı açmakla uğraşmazsınız.
http://gallery.live.com/liveItemDetail. ... &bt=1&pl=1


Gelişmiş Facebook özelliklerini kullanmaya imkan vermese de arkadaşlarınızın durum güncellemelerini görmek için idealdir.


Twitter Explorer ise aynı geliştiricinin Twitter uygulamasıdır ve ana siteyi hiç açmadan sık sık güncelleme ve takip yapmaya olanak tanır; tam işlev sunar.
http://gallery.live.com/liveItemDetail. ... &bt=1&pl=1


Bu araçlar çok yer tutmadıkları gibi kolayca gizlenebilirler.

SkypeGadget, Skype kullanıp da arayüzün büyüklüğünden şikayet edenler için düşünülmüş bir Gadget
http://gallery.live.com/liveItemDetail. ... &bt=1&pl=1

Slype'ı sık sık kullanıyorsanız, Windows 7 altında daha da rahat edebilirsiniz. Normal arayüze ihtiyacınız kalmadan arama yapıp konuşabilirsiniz.

En büyük eksikliği ise arkadaş listesinden arama yapabilmeniz ama numara çevirememeniz oluyor.

Doppler RadLoop uygulması size radar görüntüleriyle etkileyici bir hava durumu tahmini sunar. Ancak bundan daha basit bir şeyler istiyorsanız Weather Radar uygulamasını kullanabilirsiniz.
http://gallery.live.com/liveItemDetail. ... &bt=1&pl=1

ALINTIDIR
Kullanıcı avatarı
nuri baba
Kıdemli üye
Kıdemli üye
Mesajlar: 463
Kayıt: 04 Eki 2007, 05:53
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 7 için 7 ek araç!

Mesaj gönderen nuri baba »

abi paylaşı için sağolasın...
Cevapla