E- dergi

Bu kısımda her türlü öneri, istek ve şikayetlerinizi dile getirebilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

E- dergi

Mesaj gönderen lord_leo »

tarkan abi arada yayınlayıca aklıma geldi
e-kitap bölümünde e-dergi bölümü eklense her ay çıkan pc,teknoloji,bilim, magazin, sinema vb. dergilerini paylaşılsa hem süper olur hemde bildiğim bunu düzenli yapan bir forum yok.bir farklılır olur.

tabi dergiler TR olursa daha anlaşılır oluyor. :)
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19721 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: E- dergi

Mesaj gönderen velociraptor »

Dergileri de e kitap bölümünde paylasiyoruz , cünkü Türkce dergi bulmak oldukca zor , baslik sayisi senede 10-15 olacak bir bölüm de hos olmaz düsüncesindeyim
Kullanıcı avatarı
hsnclk
Byte3
Byte3
Mesajlar: 108
Kayıt: 02 May 2008, 13:01
cinsiyet: Erkek
İletişim:

Re: E- dergi

Mesaj gönderen hsnclk »

velociraptor sen bir e-dergi çıkartmayı düşünüyor musun peki :?:
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: E- dergi

Mesaj gönderen lord_leo »

iyi fikir :arrow:
lakin zaman ve konusunda uzman kişiler gerekir, uyumlu bir kadro olursa bence mütiş olur.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53915
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19721 kez
Teşekkür edildi: 11963 kez

Re: E- dergi

Mesaj gönderen velociraptor »

Düsünmüyorum , forum ve anasayfaya da haddinden fazla efor sarfettigim kanaatindeyim , son adsense reklamlarinin kaldirilmasindan sonra aslinda anasayfaya hic devam etmemem gerekirdi , babamin hayrina is yapiyorum
Kullanıcı avatarı
lord_leo
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1440
Kayıt: 25 Nis 2010, 08:39
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 7 kez

Re: E- dergi

Mesaj gönderen lord_leo »

:wink:

beklentileri karşılamadığı için durumun bu kadar gri gibi gözüktüğüne üzüldüm.

beklenmedik şeyler beklenmedik zamanlarda ortaya çıkar.
rüzgar faydası yok diye esmeyi bırakmamalı , kim bilir hangi gemi o rüzgarı bekliyordur.....
Kullanıcı avatarı
ney_bey
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2400
Kayıt: 16 Kas 2007, 02:06
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 5 kez

Re: E- dergi

Mesaj gönderen ney_bey »

dostum dökdürdün yine :D
Cevapla

“Forumla ilgili istek ve şikayetler” sayfasına dön