iPhone 4 sinyal sorununa çözüm

PC ve Teknoloji dünyasından son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
uçs
Petabyte3
Petabyte3
Mesajlar: 7801
Kayıt: 15 Mar 2006, 18:06
cinsiyet: Erkek

iPhone 4 sinyal sorununa çözüm

Mesaj gönderen uçs »

Resim

iPhone 4 kullanıcılarını şaşkına çeviren sinyal gücü kaybı sorununun basit bir çözümü var...

iPhone 4'teki telefonda sinyal alamama sorunu çözülmüş gibi görünüyor. Telefon sol elde tutulduğunda, anten kısmının kapatılmasından dolayı bazı kullanıcılarda telefonun çekim gücü çok düşüyordu.

Ancak problem iPhone 4'ler için çıkan yeni iPhone "tamponları" sayesinde kolayca çözülebiliyor. Tamponun plastik koruyucusu sayesinde elden gelen ve anteni etkileyen iletkenlik çözülmüş oluyor. Ayrıca bu tamponlardan almak istemeyenler de, telefonun sol tarafına ekran koruyucu filmin küçük bir kısmını koyarak sorunu çözmüşler.

Aynı sorunun bazı iPhone 3GS kullanıcılarının da başına geldiğinin de belirtmekte fayda var.

ALINTIDIR
Cevapla

“Teknoloji ve bilim haberleri” sayfasına dön