Windows Komut Penceresi okumak için yetersiz mi?

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Windows Komut Penceresi okumak için yetersiz mi?

Mesaj gönderen Mendenn »

Windows Komut pencersini nasıl genişletebiliriz.
Windows Komut penceresini kullandığımız herşeyi rahatlıkla okuyamamak bizi sinir edebilir.
Peki bunu kolayca genişleteceğini biliyor musunuz?

Windows Komut Penceresi ( ben kısaca CMD ekranı diyeceğim)
Resim

Cmd ekranında MS-Dos ortamına girebilir ve MS-Dos a ait komutları İşletim sisteminde içinde kullanabiliriz.
varsayılan olarak gelen ekranda bir takım komut yazarak pencerenin büyüklüğünün yazıları okumat için yeterli olmadığı görülecektir.

tracert -d -6AnaMakineAdı Veya şunu yazabilirsiniz: tracertIPv6Adresi%BölgeKimliği

Resim

Resim
Resim

Resimlerde görüldüğü gibi Pencere Boyutu kısmındaki 80 olan Genişlik değerini artırdığımızda bu sorun ortadan kalacaktır.

Resim

windows XP , Windows Vista ve Windows 7 de çalışmaktadır.

Çeviri:mendenn
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: Windows Komut Penceresi okumak için yetersiz mi?

Mesaj gönderen velociraptor »

tesekürler , anasayfaya iyi malzeme cikartiyorsun ;)
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön