Internet Explorer a farklı gezginle aç eklentensi ekleme

PC hakkındaki genel bilgi ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Internet Explorer a farklı gezginle aç eklentensi ekleme

Mesaj gönderen Mendenn »

Internet Explorer a farklı gezginle aç eklentensi ekleme

Diyelim internet explorer kullanıyorsunuz. Canınız sıkıldı IE dan çıkıp başka bir net gezgin kullanmak istiyorsunuz. Link ordan kopyala yeni açtığın link e yapıştır kaldığın yerden devam etmek yerine link aç sağ tıklayıp istediğiniz net gezgini ile aç ne demek ne kadar kolay olurdu.
Aynı Şeyi Mozilla ya da eklenti ile yapalım.
Resim

indir

link dosyaları indirdikten sonra
Mozilla için
firefox.ico ve firefox.htm dosyaları C:\Windows\Web dizinine kopyalayın.
Resim

Firefox.reg dosyasını kullanarak eklentiyi Internet Explorer a ekleyebilirsiniz.
Geri Kaldırmak için Firefox-Undo.reg dosyasını kullanabilirsiniz.

Chrome için olay aynı ama farklı olarak direk çıkmıyor.
onun için Internet Explorer araç çuğunda sağ tıklayıp

Resim

Özelleştir -- Komut ekle veya Kaldır ... seçin

Resim
.
Resim

Çeviri:mendenn
Kullanıcı avatarı
armorking
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 877
Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54

Re: Internet Explorer a farklı gezginle aç eklentensi ekleme

Mesaj gönderen armorking »

İe den operaya geçiş için de açıklama bekliyoruz :)
Kullanıcı avatarı
Mendenn
Gigabyte2
Gigabyte2
Mesajlar: 2244
Kayıt: 19 Haz 2006, 18:01
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 2 kez

Re: Internet Explorer a farklı gezginle aç eklentensi ekleme

Mesaj gönderen Mendenn »

VBscript ten anlayan bu html kodunu opera için uyarlayabilir.
sonra ico nu ve html dosyasının içeriğini ona göre değiştirip yapılabilir. :D

Kod: Tümünü seç

<SCRIPT LANGUAGE="VBSCRIPT">
	Set Wshshell = CreateObject("WScript.Shell")
	set oParent=external.menuArguments
	sCmd = "firefox.exe -requestPending -osint -url" + " " + oParent.location.href
	WshShell.run sCmd
	Set WshShell = Nothing
</SCRIPT>
Kullanıcı avatarı
armorking
Megabyte1
Megabyte1
Mesajlar: 877
Kayıt: 27 Oca 2008, 18:54

Re: Internet Explorer a farklı gezginle aç eklentensi ekleme

Mesaj gönderen armorking »

Tesekkürler
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53904
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19709 kez
Teşekkür edildi: 11958 kez

Re: Internet Explorer a farklı gezginle aç eklentensi ekleme

Mesaj gönderen velociraptor »

güzel bilgi ;)
Cevapla

“Genel bilgiler ve ipuçları” sayfasına dön