Diyelim internet explorer kullanıyorsunuz. Canınız sıkıldı IE dan çıkıp başka bir net gezgin kullanmak istiyorsunuz. Link ordan kopyala yeni açtığın link e yapıştır kaldığın yerden devam etmek yerine link aç sağ tıklayıp istediğiniz net gezgini ile aç ne demek ne kadar kolay olurdu.
Aynı Şeyi Mozilla ya da eklenti ile yapalım.

indir
link dosyaları indirdikten sonra
Mozilla için
firefox.ico ve firefox.htm dosyaları C:\Windows\Web dizinine kopyalayın.

Firefox.reg dosyasını kullanarak eklentiyi Internet Explorer a ekleyebilirsiniz.
Geri Kaldırmak için Firefox-Undo.reg dosyasını kullanabilirsiniz.
Chrome için olay aynı ama farklı olarak direk çıkmıyor.
onun için Internet Explorer araç çuğunda sağ tıklayıp

Özelleştir -- Komut ekle veya Kaldır ... seçin

.

Çeviri:mendenn



