Merhabalar. Sağlam bir XP'ye ihtiyacım var. Aslında Win7 kullanıcısıyım fakat 2. bilgisayarımda Snazzi (Video aktarım) kartını kullanıyorum ve bu kartımın Windows 7 yada Vista driveri bulunmuyor. O yüzden sağlam bir XP ye ihtiyacım var. Elimde SP2 Düz Xp var. Heralde 5-6 Yıllık :D Daha kurarken ağ kablosu takılı oldumu virüs geliyor.
Şimdi sizden ricam;
-Stabil çalışan,
-Virüs problemi çıkartmıyacak
bir xp :) Modifiyeli yada düz farketmez.. İllaha türkçe olmasınada gerek yok ingilizce olabilir.. Bu şekilde bir xp ye ihtiyacım var. Tavsiyeleriniz bekliyorum :)
İyi bir XP Tavsiyesi?
- RealKiss
- Kilobyte3

- Mesajlar: 402
- Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
- cinsiyet: Erkek
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- RealKiss
- Kilobyte3

- Mesajlar: 402
- Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
- cinsiyet: Erkek
