İyi bir XP Tavsiyesi?

Windows XP hakkındaki bilgi, belge ve ipucu paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
RealKiss
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 402
Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
cinsiyet: Erkek

İyi bir XP Tavsiyesi?

Mesaj gönderen RealKiss »

Merhabalar. Sağlam bir XP'ye ihtiyacım var. Aslında Win7 kullanıcısıyım fakat 2. bilgisayarımda Snazzi (Video aktarım) kartını kullanıyorum ve bu kartımın Windows 7 yada Vista driveri bulunmuyor. O yüzden sağlam bir XP ye ihtiyacım var. Elimde SP2 Düz Xp var. Heralde 5-6 Yıllık :D Daha kurarken ağ kablosu takılı oldumu virüs geliyor.

Şimdi sizden ricam;

-Stabil çalışan,
-Virüs problemi çıkartmıyacak

bir xp :) Modifiyeli yada düz farketmez.. İllaha türkçe olmasınada gerek yok ingilizce olabilir.. Bu şekilde bir xp ye ihtiyacım var. Tavsiyeleriniz bekliyorum :)
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: İyi bir XP Tavsiyesi?

Mesaj gönderen diceratops »

viewtopic.php?f=67&t=75916

Tarkan abinin uploadı tertemiz bi xp :)
Kullanıcı avatarı
RealKiss
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 402
Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
cinsiyet: Erkek

Re: İyi bir XP Tavsiyesi?

Mesaj gönderen RealKiss »

teşekkürler izzet.. indiriyorum :)
Cevapla