yaklaşık 1 hafta önce vista ya win 7 dvd si ile format atıp win 7'yi kurdum, C'ye .old dosyası oluşturdu onu da shift delete yapıp sildim, bilgisayarı her açtığımda Win 7 mi , Vista mı diye soruyor. hangisini seçersem seçeyim, win 7 açılıyor. Bu neden kaynaklanıyor acaba, bunu iptal etmenin bir yolu varmıdır, Formatım düzgün olmamış mı acaba? ben C de hiç bir şey bırakmadan format atip win 7 yi kurmak istiyordum , easybcd ile falan ugrasmadan bu halledilebilirmi
Cözüm:
başlat sonra bilgisayarım sistem özelliklerini tıkla.Orda pencerenin solunca gelişmiş sistem ayarları var onu tıkla.Açılan pencerede bilgisayar adı,donanım ve gelişmiş sekmelerinden gelişmişi tıkla.Pencerenin en altında başlangıç ve kurtarma olucak onu tıkla.Orda işletim sistemleri gösterme suresi yazıyor onu iptal et.Varsayılan işletim sistemi olarakta windows 7yi ayarla.


ALINTIDIR

