Windows 7'e vista başlat çubuğunu monte edebilirmiyiz ?
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Windows 7'e vista başlat çubuğunu monte edebilirmiyiz ?
Windows 7'e vista başlat çubuğunu monte edebilirmiyiz ?
- RealKiss
- Kilobyte3

- Mesajlar: 402
- Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
- cinsiyet: Erkek
Re: Windows 7'e vista başlat çubuğunu monte edebilirmiyiz ?
Bunu neden istiyorsunuz ki? Aralarındaki ne tür bir farktan dolayı böyle bir istekte bulunuyorsunuz?
(Yargılama amaçlı değil, sadece merak ettim :D )
(Yargılama amaçlı değil, sadece merak ettim :D )
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: Windows 7'e vista başlat çubuğunu monte edebilirmiyiz ?
Vistanın başlat çubuğu hoşuma gidiyor :)
Neden mi istiyorum ?
Bu ikisi bile çubuktan nefret etmemi sağlıyor :)
1-Windows 7 çubuğu çok kalın ve beni rahatsız ediyor.Vista'nın çubuğu daha hoş :)
2-Aşağıdaki resimdede gördügünüz gibi ayrı ayrı değilde tek bir şeyde açıyor..

Bunun çözümü var ama w7'ninkini sevmiyorum işte :D
Şu adımı uygulayınca birbirinden ayrılıyor

Neden mi istiyorum ?
Bu ikisi bile çubuktan nefret etmemi sağlıyor :)
1-Windows 7 çubuğu çok kalın ve beni rahatsız ediyor.Vista'nın çubuğu daha hoş :)
2-Aşağıdaki resimdede gördügünüz gibi ayrı ayrı değilde tek bir şeyde açıyor..

Bunun çözümü var ama w7'ninkini sevmiyorum işte :D
Şu adımı uygulayınca birbirinden ayrılıyor

- RealKiss
- Kilobyte3

- Mesajlar: 402
- Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
- cinsiyet: Erkek
Re: Windows 7'e vista başlat çubuğunu monte edebilirmiyiz ?
Özelliklerden Küçük simgeler kullan diyebilirsiniz.. Yada farkli temalar deneyebilirsiniz..
