Windows 7'e vista başlat çubuğunu monte edebilirmiyiz ?

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Windows 7'e vista başlat çubuğunu monte edebilirmiyiz ?

Mesaj gönderen diceratops »

Windows 7'e vista başlat çubuğunu monte edebilirmiyiz ?
Kullanıcı avatarı
RealKiss
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 402
Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
cinsiyet: Erkek

Re: Windows 7'e vista başlat çubuğunu monte edebilirmiyiz ?

Mesaj gönderen RealKiss »

Bunu neden istiyorsunuz ki? Aralarındaki ne tür bir farktan dolayı böyle bir istekte bulunuyorsunuz?

(Yargılama amaçlı değil, sadece merak ettim :D )
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Windows 7'e vista başlat çubuğunu monte edebilirmiyiz ?

Mesaj gönderen diceratops »

Vistanın başlat çubuğu hoşuma gidiyor :)

Neden mi istiyorum ?

Bu ikisi bile çubuktan nefret etmemi sağlıyor :)
1-Windows 7 çubuğu çok kalın ve beni rahatsız ediyor.Vista'nın çubuğu daha hoş :)
2-Aşağıdaki resimdede gördügünüz gibi ayrı ayrı değilde tek bir şeyde açıyor..

Resim

Bunun çözümü var ama w7'ninkini sevmiyorum işte :D

Şu adımı uygulayınca birbirinden ayrılıyor

Resim
Kullanıcı avatarı
RealKiss
Kilobyte3
Kilobyte3
Mesajlar: 402
Kayıt: 15 Oca 2008, 18:01
cinsiyet: Erkek

Re: Windows 7'e vista başlat çubuğunu monte edebilirmiyiz ?

Mesaj gönderen RealKiss »

Özelliklerden Küçük simgeler kullan diyebilirsiniz.. Yada farkli temalar deneyebilirsiniz..
Cevapla