Öncelikle S.A.Şimdi ben masaüstü pc'yi cd-rom vakasıyla servis e yolladım.1 hafta sonra servisten geldi.Ama internete bağlanamamaya başladı.İşte ilginç yöne geliyoruz.Aynı kabloyu laptop'a taktığımda anında internet geliyor.Sorun ethernet kartındadır dedim ve tekrar servise götürdüm.Adam Kasayı taktı çalıştırdı orda internet geldi.Ama şu an pc evde ve hala internet bağlantısı gelmiyor.Ne yapabilirim ??
Ben sorun bağlantıda zannettim ama sorun bağlantıdaysa laptopda nasıl çalışıyor.Kafam allak bullak oldu.
Not:Ethernet kartı güncellemesi yaptım fakat sorun hala devam ediyor.
İlginç bir sorun :(
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: İlginç bir sorun :(
modem driverini güncellemeyi denedin mi veya tekrardan kur (ethernet değil )
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53924
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19746 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: İlginç bir sorun :(
buna söylenecek birsey yok , cünkü su arizalidir diyecek bütün olasiliklar serviste internetin olmasi ile geceriligini yitiriyor , yinede ben olsam öncelikle gercekten internet yokmu diye bir iki siteye ping cekerdim
Re: İlginç bir sorun :(
garip gelebilir ama bunu okuyunca aklıma "koyun,kurt,saman üçlüsünü karşı kıyıya nasıl geçiririz" bilmecesi geldi ne cevap verirsek verelim biri diğerini yerdi..
onun bile bir cevabı varda ben bunu bulamadım. :)
onun bile bir cevabı varda ben bunu bulamadım. :)
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: İlginç bir sorun :(
evde laptopa geliyor demişsin aklıma takıldı belki ethernet giriş soket kablonu bir kontrol et belki bir temasızlık oluyordur.
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: İlginç bir sorun :(
İte kaktıra sorunu çözebildim.Çözümü anlatmaya değmez.Çünkü çok saçma(ve balına).Pazar günü abim kıbrısdan geliyor ve ben hala şu laptop'a format atamadım.Onuda yapsam hiçbir sorun kalmıcam 
En son diceratops tarafından 24 Şub 2010, 20:00 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: İlginç bir sorun :(
Yeni bir sorun ortaya çıktı.Artık onunla uğraşmadım aradım kablonet'i.Gelip baktılar.Kabloları yenilediler.Sanırım bi temassızlık olmuş.Şimdi çok rahat geziniyorum.
Ayrıca
Laptop'a format olayıda çözüldü.Laptop olayını çözen modestus(metin) abiye sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
Ayrıca
Laptop'a format olayıda çözüldü.Laptop olayını çözen modestus(metin) abiye sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.

