İlginç bir sorun :(

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

İlginç bir sorun :(

Mesaj gönderen diceratops »

Öncelikle S.A.Şimdi ben masaüstü pc'yi cd-rom vakasıyla servis e yolladım.1 hafta sonra servisten geldi.Ama internete bağlanamamaya başladı.İşte ilginç yöne geliyoruz.Aynı kabloyu laptop'a taktığımda anında internet geliyor.Sorun ethernet kartındadır dedim ve tekrar servise götürdüm.Adam Kasayı taktı çalıştırdı orda internet geldi.Ama şu an pc evde ve hala internet bağlantısı gelmiyor.Ne yapabilirim ??

Ben sorun bağlantıda zannettim ama sorun bağlantıdaysa laptopda nasıl çalışıyor.Kafam allak bullak oldu.

Not:Ethernet kartı güncellemesi yaptım fakat sorun hala devam ediyor.
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: İlginç bir sorun :(

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

modem driverini güncellemeyi denedin mi veya tekrardan kur (ethernet değil )
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53924
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19746 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: İlginç bir sorun :(

Mesaj gönderen velociraptor »

buna söylenecek birsey yok , cünkü su arizalidir diyecek bütün olasiliklar serviste internetin olmasi ile geceriligini yitiriyor , yinede ben olsam öncelikle gercekten internet yokmu diye bir iki siteye ping cekerdim
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: İlginç bir sorun :(

Mesaj gönderen modestus »

garip gelebilir ama bunu okuyunca aklıma "koyun,kurt,saman üçlüsünü karşı kıyıya nasıl geçiririz" bilmecesi geldi ne cevap verirsek verelim biri diğerini yerdi..
onun bile bir cevabı varda ben bunu bulamadım. :)
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: İlginç bir sorun :(

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

evde laptopa geliyor demişsin aklıma takıldı belki ethernet giriş soket kablonu bir kontrol et belki bir temasızlık oluyordur.
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: İlginç bir sorun :(

Mesaj gönderen diceratops »

İte kaktıra sorunu çözebildim.Çözümü anlatmaya değmez.Çünkü çok saçma(ve balına).Pazar günü abim kıbrısdan geliyor ve ben hala şu laptop'a format atamadım.Onuda yapsam hiçbir sorun kalmıcam :mrgreen:
En son diceratops tarafından 24 Şub 2010, 20:00 tarihinde düzenlendi, toplamda 1 kere düzenlendi.
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: İlginç bir sorun :(

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

merak ettim söylesene ne ile alakalı en azından başımıza gelirse bilelim :D :?:
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: İlginç bir sorun :(

Mesaj gönderen diceratops »

Yeni bir sorun ortaya çıktı.Artık onunla uğraşmadım aradım kablonet'i.Gelip baktılar.Kabloları yenilediler.Sanırım bi temassızlık olmuş.Şimdi çok rahat geziniyorum.

Ayrıca

Laptop'a format olayıda çözüldü.Laptop olayını çözen modestus(metin) abiye sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.
Cevapla