domain de 4 adet bilgisayarmız var. yetki düzeyleri aynı.
1 bilgisayar , gruptaki 2. bilgisayarı paylaşılan dosya ve yazıcısını görürken 3. ve 4. bilgisayarlardaki paylaşılan dosya ve yazıcısını göremiyor.
bu sorun nedir.
ne şekilde çözülür ??
alın size sınav sorusu gibi : ))
şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar..
networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar
- oktus_89
- Byte1

- Mesajlar: 30
- Kayıt: 16 Mar 2006, 01:02
Re: networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar
işletim sistemleri nedir?.
en son ne yüklediniz?.
durduk yeremi böyle oldu yoksa yaptığınız bir işlemden sonramı?.
antivirüsler güncelmi?
en son ne yüklediniz?.
durduk yeremi böyle oldu yoksa yaptığınız bir işlemden sonramı?.
antivirüsler güncelmi?
- oktus_89
- Byte1

- Mesajlar: 30
- Kayıt: 16 Mar 2006, 01:02
Re: networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar
işletim sistemlerinin hepsi xp..
en son yüklenen sürekli olan programlar..
karspersky anti virüs var ağda..
güncelleniyor her gün admin kitten
en son yüklenen sürekli olan programlar..
karspersky anti virüs var ağda..
güncelleniyor her gün admin kitten
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
- oktus_89
- Byte1

- Mesajlar: 30
- Kayıt: 16 Mar 2006, 01:02
Re: networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar
admin abicim
verdiğin link işimizi hiç görmedi.
ben şu an bir belediyenin bilgi işlemindeyim. yani ağ konfigürasyonunu yapmakla ilgili bir sıkıntımız yok
sıkıntı normalde yoktu fakat ağda bir virüs olabilir
geçen bi dosya indirdim virüs yedim sildik mildik ama sıkıntı devam ediyor şu an sorun yaşadığım makinedeyim spoolsv.exe read hatası veriyor
yardımcı olursan çok sevinirim
verdiğin link işimizi hiç görmedi.
ben şu an bir belediyenin bilgi işlemindeyim. yani ağ konfigürasyonunu yapmakla ilgili bir sıkıntımız yok
sıkıntı normalde yoktu fakat ağda bir virüs olabilir
geçen bi dosya indirdim virüs yedim sildik mildik ama sıkıntı devam ediyor şu an sorun yaşadığım makinedeyim spoolsv.exe read hatası veriyor
yardımcı olursan çok sevinirim
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53916
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19729 kez
- Teşekkür edildi: 11967 kez
Re: networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar
Muhtemelen virüs registryde degisiklikler yapti ve ag baglantisini blokladi , su an virüsün silindiginden eminmisin?
bence o virüsün oldugu Pc de birde combofix yap
Al sana temiz bir spoolsv.exe:
bence o virüsün oldugu Pc de birde combofix yap
Al sana temiz bir spoolsv.exe:
Kod: Tümünü seç
http://ul.to/i4v3cu- oktus_89
- Byte1

- Mesajlar: 30
- Kayıt: 16 Mar 2006, 01:02
Re: networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar
ama sorunlar hala devam ediyodu
ben de adaware ile kav ile combofixle tarattıktan sonra yedek i..
formatladım ne yazık ki ..
yardımınız için teşekkür ederim
ben de adaware ile kav ile combofixle tarattıktan sonra yedek i..
formatladım ne yazık ki ..
yardımınız için teşekkür ederim

