networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar

Internet konusunda bilgi ve ipuçları paylaşım alanıdır.
Cevapla
Kullanıcı avatarı
oktus_89
Byte1
Byte1
Mesajlar: 30
Kayıt: 16 Mar 2006, 01:02

networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar

Mesaj gönderen oktus_89 »

domain de 4 adet bilgisayarmız var. yetki düzeyleri aynı.
1 bilgisayar , gruptaki 2. bilgisayarı paylaşılan dosya ve yazıcısını görürken 3. ve 4. bilgisayarlardaki paylaşılan dosya ve yazıcısını göremiyor.
bu sorun nedir.
ne şekilde çözülür ??
alın size sınav sorusu gibi : ))
şimdiden teşekkür ederim arkadaşlar..
Kullanıcı avatarı
modestus
Gigabyte4
Gigabyte4
Mesajlar: 3081
Kayıt: 23 Nis 2008, 15:57
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar

Mesaj gönderen modestus »

işletim sistemleri nedir?.
en son ne yüklediniz?.
durduk yeremi böyle oldu yoksa yaptığınız bir işlemden sonramı?.
antivirüsler güncelmi?
Kullanıcı avatarı
oktus_89
Byte1
Byte1
Mesajlar: 30
Kayıt: 16 Mar 2006, 01:02

Re: networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar

Mesaj gönderen oktus_89 »

işletim sistemlerinin hepsi xp..
en son yüklenen sürekli olan programlar..
karspersky anti virüs var ağda..
güncelleniyor her gün admin kitten
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar

Mesaj gönderen velociraptor »

Kullanıcı avatarı
oktus_89
Byte1
Byte1
Mesajlar: 30
Kayıt: 16 Mar 2006, 01:02

Re: networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar

Mesaj gönderen oktus_89 »

admin abicim
verdiğin link işimizi hiç görmedi.
ben şu an bir belediyenin bilgi işlemindeyim. yani ağ konfigürasyonunu yapmakla ilgili bir sıkıntımız yok
sıkıntı normalde yoktu fakat ağda bir virüs olabilir
geçen bi dosya indirdim virüs yedim sildik mildik ama sıkıntı devam ediyor şu an sorun yaşadığım makinedeyim spoolsv.exe read hatası veriyor
yardımcı olursan çok sevinirim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53916
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19729 kez
Teşekkür edildi: 11967 kez

Re: networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar

Mesaj gönderen velociraptor »

Muhtemelen virüs registryde degisiklikler yapti ve ag baglantisini blokladi , su an virüsün silindiginden eminmisin?
bence o virüsün oldugu Pc de birde combofix yap
Al sana temiz bir spoolsv.exe:

Kod: Tümünü seç

http://ul.to/i4v3cu
Kullanıcı avatarı
oktus_89
Byte1
Byte1
Mesajlar: 30
Kayıt: 16 Mar 2006, 01:02

Re: networkte bağlantı sorunu yaşıyorum arkadaşlar

Mesaj gönderen oktus_89 »

ama sorunlar hala devam ediyodu
ben de adaware ile kav ile combofixle tarattıktan sonra yedek i..
formatladım ne yazık ki ..
yardımınız için teşekkür ederim
Cevapla