
nod32 çok geç açılıyor
nod32 çok geç açılıyor
pc açılışında nod32 nin ekrana gelmesi ıkı gündür 3 dk bulmaya başladı sorun ne olabilir ?


- %TuNcAy%
- Kilobyte4

- Mesajlar: 650
- Kayıt: 04 May 2006, 21:20
- cinsiyet: Erkek
Re: nod32 çok geç açılıyor
Kullandiginiz Nod32 en son versiyon degilse yukseltin.Benimde basima geldiginde en son surume yukselttigimde sorun gitmisti. Eger yeni surumlerde ilaclama sorun diyorsaniz benim sundugum program ile bu sorunda ortadan kayboluyor.

