Perfect xp windows xpspeed ?

Sordum.com tarafindan kodlanmış Programlar hakkinda bilgi paylasim alanidir.
Cevapla
maskem
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 19 Mar 2006, 22:57
Teşekkür edildi: 1 kez

Perfect xp windows xpspeed ?

Mesaj gönderen maskem »

arkadaşlar xpspeed i Perfect xp windowsa kurdum hiçbir değişiklik yapmadı nedeni ne olabilir acaba...?
Kullanıcı avatarı
Laneth
Gigabyte1
Gigabyte1
Mesajlar: 1879
Kayıt: 06 Ara 2007, 16:13
cinsiyet: Erkek

Re: Perfect xp windows xpspeed ?

Mesaj gönderen Laneth »

xpspeed i Perfect xp windowsa kurdum hiçbir değişiklik yapmadı
İşin %50'lik kısmını tamamlamışsın, ardından geri kalan %50'lik kısmı için Manuel Ayarları'da eksiksiz yapalım

viewtopic.php?p=1157#p1157
NOT: Manuel ayarlar isin diger %50 sini olusturur o nedenle Baslat-Programlar-xpspeed ten manuel ayarlara ulasip yazildigi sekliyle uygulamayi unutmayiniz.
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Perfect xp windows xpspeed ?

Mesaj gönderen velociraptor »

maskem yazdı:arkadaşlar xpspeed i Perfect xp windowsa kurdum hiçbir değişiklik yapmadı nedeni ne olabilir acaba...?
farketmediginiz degisiklikler yapilmistir meraklanmayin ,olayi sadece hizlandirma olarak görmek te yanlis , stabilite ve güvenlik acisindan da degerlendirmek gerek
maskem
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 19 Mar 2006, 22:57
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Perfect xp windows xpspeed ?

Mesaj gönderen maskem »

arkadaşlar beni yanlış anladınız ben 4 senedir xpspeed kullanıyorum bilgisayarı ne kadar hızlandırdığını biliyorum perfect xp diye modifiyeli bir windows kurdum onda hiç bir değişiklik yapmadı windows ubdate yi bile kapatmadı bende şaşırdım...
Kullanıcı avatarı
editci
Megabyte2
Megabyte2
Mesajlar: 1171
Kayıt: 06 Nis 2006, 16:30
cinsiyet: Erkek

Re: Perfect xp windows xpspeed ?

Mesaj gönderen editci »

modifiyeli XP'nin modifiye edilme şekilyle alakalı olaiblir.
maskem
Bit
Bit
Mesajlar: 9
Kayıt: 19 Mar 2006, 22:57
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Perfect xp windows xpspeed ?

Mesaj gönderen maskem »

sorunu çözdüm arkadaşlar http://rapidshare.com/files/191266536/sordum.reg.html perfect xp kullananlar burdaki reg kaydıyla xpspeed çalışıyor....
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Perfect xp windows xpspeed ?

Mesaj gönderen velociraptor »

bu kayitlari nerden buldunuz bilemiyorum , forumun birinde xpspeed in eski bir versionunun reg kayitlarini calip bu sekle getirmislerdi , su coluk cocugun sözde modifiyeli xp yaptiklari sacma forumda (adamlarin herseyi calinti , modifiyeli xp lerinden tutun da modifiye kayitlarina kadar) , Xpspeed in son versionu kesinlikle reg kaydi icermiyor kodlanip bu kodlar da sifrelenmistir , bu calinan kayitlarda allahtan networku kapatan (Pc lerin birbirlerini görmemesini saglayan) kayitlar mevcuttu ileveten gözümden kacmis olan acilisi yavaslatici bir kayit ve bir iki aksaklik daha (ne diyeyim iyiki de bu hatalari yapmisim , herseyde bir hayir varmis)
Kullanıcı avatarı
tasiyici
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1452
Kayıt: 23 Şub 2008, 19:26
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 27 kez
Teşekkür edildi: 13 kez

Re: Perfect xp windows xpspeed ?

Mesaj gönderen tasiyici »

çalan adam zaten bişeyden anlamadan çalmıştır tarkan abi genelde yapılan tüm modifiyeli xp ler hep çalıntı
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53899
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19703 kez
Teşekkür edildi: 11957 kez

Re: Perfect xp windows xpspeed ?

Mesaj gönderen velociraptor »

gönlüm isterdi ki herseyi acik kaynak kodlu yapalim ve birlikte gelistirelim , öyle ya bir elin nesi iki elin sesi , fakat gel gelelim bizdeki bu ego meselesi (ki halen sebebini anlayamamisimdir) yüzünden kac kisi emeklerim üzerinden prim yapti ve para kazandi sayisini unuttum , gelisemiyoruz cünkü haketmiyoruz , Türkiyede tarkan bey olmayi red ettim , öyle ya bir holding te bütce planlama müdür yardimcisi idim ve firma da degistirsem yine ayni ve/veya üst mevkiden baslayacaktim , herseyi red edip dilinden tek kelime dahi bilmedigim almanyaya geldim ,sirf insanlarin arasinda yasayabilmek icin,issizlik, parasizlik dahil herseye katlaniyorum (fakat mutluyum) cünkü insanlarin arasinda yasiyorum , nezamanki insan olmasini becerebilip insana saygi ve deger veririz (tahminimce 3000 li yillarda bir ihtimal) iste o gün ülkeme geri dönecegim
Cevapla

“Kendi ürettiğimiz programlar” sayfasına dön