önce combofix ile taratmanı tavsiye ederim.
sonrada:
Öncelikle BAŞLAT menüsünden ÇALIŞTIR uygulamasını başlat.
Ardından açılan pencereye ''gpedit.msc'' yazarak ''Grup İlkesi'' isimli menüye gel. Daha sonra ''Kullanıcı Yapılandırması'' sekmesini > Yönetim Şablonları > Windows Bileşenleri altında bulunan ''İnternet Explorer'' bölümüne kadar ulaş.
Tüm bunları yaptıktan sonra karşına aşağıdaki pencere gelecektir.
Bu menünün sağ tarafında bulunan '' Giriş Sayfası Ayarları Değişimini Devreden Çıkar'' seçeneğini mouse ile çift tıklat.
açılan penceredeki seçenekdede "devre dışı" tikini işaretle.
