kendini beklemeye alıyor
- OneSelf
- Kilobyte1

- Mesajlar: 273
- Kayıt: 30 Eyl 2007, 01:09
- cinsiyet: Erkek
kendini beklemeye alıyor
15-20 dakika birşey yapmayınca pc kendini beklemeye alıyor, bunu nasıl düzeltebilirim?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: kendini beklemeye alıyor
Baslat > Ayarlar > Kontrol panel > Performance and maintenance > Power options burdaki ayarlarin asagidaki gibi mi oldugunu kontrol et derim:


- OneSelf
- Kilobyte1

- Mesajlar: 273
- Kayıt: 30 Eyl 2007, 01:09
- cinsiyet: Erkek
Re: kendini beklemeye alıyor

hocam senin verdiğin resimde sistem hazırda beklemesi yok, ben onuda hiçbir zaman olarakmı işaretlemeliyim ?
- velociraptor
- Yottabyte4

- Mesajlar: 53931
- Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 19747 kez
- Teşekkür edildi: 11978 kez
Re: kendini beklemeye alıyor
Laptop degilse her ikisini de hicbir zaman olarak isaretle , ilaveten o kismi yokedebilirsin hemde diskinden yer kazanirsin


- OneSelf
- Kilobyte1

- Mesajlar: 273
- Kayıt: 30 Eyl 2007, 01:09
- cinsiyet: Erkek
