Toshiba Notebook açılış sorunu

Hardware (Donanım) konusunda bilgi paylaşım alanıdır.
Cevapla
m.engin
Byte4
Byte4
Mesajlar: 189
Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16

Toshiba Notebook açılış sorunu

Mesaj gönderen m.engin »

meraba
arkadaşlar toshiba satellite M70-340 notebook var açılışta toshiba logosunda takılıyor herhangi bir tuşa basınca açılıyor ikinci sorun masa üstünde fareyle hangi dosyayı açmak istesem hep aynı dosyayı açıyor klevyede herhangibir tuşa bastıktan sonra normale dönüyor bu sorunu nasıl gidere bilirim
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19748 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Toshiba Notebook açılış sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

isletim sisteminiz nedir , birde nezamandir böyle
m.engin
Byte4
Byte4
Mesajlar: 189
Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16

Re: Toshiba Notebook açılış sorunu

Mesaj gönderen m.engin »

xp pro sorunun başlangıcını bilmiyorum bugun bir arkadaşın çocuğu arzalı diye getiridi
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19748 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Toshiba Notebook açılış sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

peki güvenli modda acmaya calisin bakalim ayni seyi yapacakmi
m.engin
Byte4
Byte4
Mesajlar: 189
Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16

Re: Toshiba Notebook açılış sorunu

Mesaj gönderen m.engin »

güvenli modda aynı hatayı veriyor
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19748 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Toshiba Notebook açılış sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

Benim asus laptopta da acilista salak bir asus logosu cikiyordu sonrasinda bios tan bunu iptal ettim , laptopum su an bende olmadigindan tam olarak nerden yaptigim söyleyemem , lakin bios ayarlarindan logo yu disable edip deneyin derim
m.engin
Byte4
Byte4
Mesajlar: 189
Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16

Re: Toshiba Notebook açılış sorunu

Mesaj gönderen m.engin »

bios dan logoyu kapatıyorum açılışta ram sayarken kitleniyor birde sürekli bip sesi veriyor
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19748 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Toshiba Notebook açılış sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

biip sesi kac adet
m.engin
Byte4
Byte4
Mesajlar: 189
Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16

Re: Toshiba Notebook açılış sorunu

Mesaj gönderen m.engin »

kısa kısa sürekli hiç susmuyor kılevyedeki herhangi bir tuşa basınca açılış devam ediyor
Kullanıcı avatarı
velociraptor
Yottabyte4
Yottabyte4
Mesajlar: 53931
Kayıt: 14 Mar 2006, 02:33
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 19748 kez
Teşekkür edildi: 11978 kez

Re: Toshiba Notebook açılış sorunu

Mesaj gönderen velociraptor »

viewtopic.php?p=171788#p171788
ya güc kaynagi yada anakart arizasi , yinede öncesinde istersen bir format atip tekrar denbe lakin dedigim gibi faydasi olacagini sanmam , teknik servise
m.engin
Byte4
Byte4
Mesajlar: 189
Kayıt: 27 Şub 2007, 20:16

Re: Toshiba Notebook açılış sorunu

Mesaj gönderen m.engin »

teşekkürler hocam dediğiniz gibi teknik servise
Cevapla