
This computer is not running geniune Windows (Cözüldü)
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
This computer is not running geniune Windows (Cözüldü)
windows 7 kurdum notpad veya resim görüntüleyici açınca bunu veriyor ordaki linklere tıklıyorum (veya yönlendirmelere) win 7 doğrulama sayfasına bile çıktım ama öylece kalıyor ekranda sadece kapatnca gidiyor nedir? bu


- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
Re: Bu bir sorun mu bilmiyorum?
Senden lisans istiyor.
Bunu indirip uygula.
Bunu indirip uygula.
Kod: Tümünü seç
http://dl.getdropbox.com/u/1797881/RemoveWAT%201.4.rar- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
Re: Bu bir sorun mu bilmiyorum?
teşekkür ederim ben lisanslamayı yapmıştım ,demekki yapmadığım bir şey varmış :D
- diceratops
- Megabyte3

- Mesajlar: 1262
- Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür edildi: 1 kez
- AmbaSSadoR
- Kilobyte4

- Mesajlar: 779
- Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
- cinsiyet: Erkek
- Teşekkür etti: 126 kez
- Teşekkür edildi: 97 kez
