This computer is not running geniune Windows (Cözüldü)

Windows 7 hakkinda bilgi , ipucu ve tecrübe paylasim alanidir
Cevapla
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

This computer is not running geniune Windows (Cözüldü)

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

windows 7 kurdum notpad veya resim görüntüleyici açınca bunu veriyor ordaki linklere tıklıyorum (veya yönlendirmelere) win 7 doğrulama sayfasına bile çıktım ama öylece kalıyor ekranda sadece kapatnca gidiyor nedir? bu

Resim
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Bu bir sorun mu bilmiyorum?

Mesaj gönderen diceratops »

Senden lisans istiyor.

Bunu indirip uygula.

Kod: Tümünü seç

http://dl.getdropbox.com/u/1797881/RemoveWAT%201.4.rar
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: Bu bir sorun mu bilmiyorum?

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

teşekkür ederim ben lisanslamayı yapmıştım ,demekki yapmadığım bir şey varmış :D
Kullanıcı avatarı
diceratops
Megabyte3
Megabyte3
Mesajlar: 1262
Kayıt: 05 Eyl 2008, 12:23
cinsiyet: Erkek
Teşekkür edildi: 1 kez

Re: Bu bir sorun mu bilmiyorum?

Mesaj gönderen diceratops »

Sorun hala devam mı ediyor? :arrow: anlamadım?
Kullanıcı avatarı
AmbaSSadoR
Kilobyte4
Kilobyte4
Mesajlar: 779
Kayıt: 27 Şub 2009, 15:11
cinsiyet: Erkek
Teşekkür etti: 126 kez
Teşekkür edildi: 97 kez

Re: Bu bir sorun mu bilmiyorum?

Mesaj gönderen AmbaSSadoR »

yok düzeldi sağolasın teşekkürü o yüzden ettiydim :twisted: :roll:
Cevapla